Gå til innhold

Pass for å kjøpe ting fra Google Play?

Anbefalte innlegg

Hei, jeg prøver å kjøpe en app på Google Play, men får det ikke til. Når jeg prøver å få lagt til visakortet mitt til Google Play så får jeg beskjed om at jeg må bruke Google Wallet. Der må jeg aktivere kontoen og da krever de at jeg scanner både pass og et eller annet som bekrefter adressen min.

Kan det virkerlig stemme at det er SÅ knotete å kjøpe en app for 20kr på Google Play? Det virker helt hinsides at det er så mye mer knotete på android enn iOS.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvor da? Jeg finner ingen plass for å gjøre det?

Når jeg prøver å kjøpe noe kommer det opp en fielmelding med: We cannot verify your account. Please visit wallet.google.com.. etc, etc.

Og når jeg går til den adressen så får jeg beskjed om at jeg må "verify account" som krever pass/førerkort og alt mulig rart styr...

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jepp. Fant svaret på den siste linken din der. Siden jeg har prøvd å kjøpe en app uten å ha lagt til et kort så har kontoen min blitt suspendert. For å få den åpnet må jeg scanne og sende inn Pass og bekreftelsedokumenter på adressen min (har ikke peiling på hva det skal være) og vente i 3-5 virkedager.

Helt utrolig idiotisk at det skal være så mye arbeid for å bruke 20kr på en app. Da lar jeg nok heller være å kjøpe noe der. Har aldri likt iPhone, men om jeg skulle skifte så måtte det jo være på grunn av dette... makan til idioti..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...