DuraN Skrevet 23. juni 2013 Del Skrevet 23. juni 2013 Haswell refresh er vel ett år til ca? Bruker å være omtrent ett år mellom hver tick/tock. Det de kan fikse i en ny stepping er vel strengt tatt byggekvaliteten. Når man kan få de opp mot 20 grader kjøligere på load med en de-lid er det noe galt ett sted. Men Intel gir vel faen Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 24. juni 2013 Del Skrevet 24. juni 2013 Det er nok økonomene hos Intel som vil stå bak noe sånt. De er bare ute etter mere penger og har null peil rundt de tekniske fordelene med å faktisk bruke mer penger på delene. Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 24. juni 2013 Del Skrevet 24. juni 2013 Haswell refresh er vel ett år til ca? Bruker å være omtrent ett år mellom hver tick/tock. Det de kan fikse i en ny stepping er vel strengt tatt byggekvaliteten. Når man kan få de opp mot 20 grader kjøligere på load med en de-lid er det noe galt ett sted. Men Intel gir vel faen Var faktisk noe slikt jeg tenkte på. at dem slipper en med bedre kjøling mellom. Slik at du kanskje får klokke litt lengre ? Lenke til kommentar
DuraN Skrevet 24. juni 2013 Del Skrevet 24. juni 2013 Var faktisk noe slikt jeg tenkte på. at dem slipper en med bedre kjøling mellom. Slik at du kanskje får klokke litt lengre ? Det behøver de jo strengt tatt ikke, så det tviler jeg på. Desverre vil mange si! Viser seg jo nå at Ivy-E har IHS'en loddet på og ikke limt på. Spent på temperaturer og overklokkingspotensialet til de chip'ene Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 24. juni 2013 Del Skrevet 24. juni 2013 Lov å håpe Husket bare på LGA1366 så slapp de ut en ny chip som kunne klokke litt lenge, husker ikke om det het D0 eller C0 eller C1 you know what I mean Lenke til kommentar
Mydog Skrevet 24. juni 2013 Del Skrevet 24. juni 2013 Jeg tror det er to grunner til at Intel bruker kjølepasta/lim under IHS'en på Ivy Bridge og Haswell, Hovedgrunnen er vel billigere i produksjon Mindre RMA siden man ikke kan kjøre på med volt p.g.a. temperaturen. 1 Lenke til kommentar
klassiskdigital Skrevet 12. mai 2014 Del Skrevet 12. mai 2014 null jaja. Er du et troll, eller er du en fanatiker? Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 12. mai 2014 Del Skrevet 12. mai 2014 null jaja. Er du et troll, eller er du en fanatiker?Nice bump, men der stoppa det. Skjønte ikkje en dritt av hva du mener. Jeg er dog Nizzen, og ikkje troll 2 Lenke til kommentar
DuraN Skrevet 13. mai 2014 Del Skrevet 13. mai 2014 Haswell refresh er vel ett år til ca? Bruker å være omtrent ett år mellom hver tick/tock. Det de kan fikse i en ny stepping er vel strengt tatt byggekvaliteten. Når man kan få de opp mot 20 grader kjøligere på load med en de-lid er det noe galt ett sted. Men Intel gir vel faen Var ikke langt unna gitt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå