CastleLord Skrevet 1. juni 2013 Del Skrevet 1. juni 2013 (endret) Stor "test" av 33 hovedkort finnes her. Ser ut som at det kommer ganske mange gode hovedkort denne sommeren i alle størrelser. EDIT: Link kom ikke med. Endret 1. juni 2013 av CastleLord Lenke til kommentar
olemykle Skrevet 1. juni 2013 Del Skrevet 1. juni 2013 Noen som våger seg på en dato for når disse blir å finne i butikken?100% fra mandag, siden noen norske butikker fikk inn allerede fra torsdag denne uka :)Men om de har lov å selge på mandag er noe anna Vi får håpe de har fått så mange at de faktisk kan levere da. Og at det finnes noen hovedkort som er brukandes.... :-) Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 1. juni 2013 Del Skrevet 1. juni 2013 Har sommerferie og fri frem til neste helg så jeg er klar på avtrekkeren hele uka. Lønn og feriepenger er også inne på konto. Skal ikke gå glipp av første batch. Lenke til kommentar
GXT Skrevet 1. juni 2013 Del Skrevet 1. juni 2013 (endret) Skuffende. Alle som eier en Sandy-bridge prosessor eller bedre har fortsatt ingen grunn til å oppgradere. Håper inderlig at AMD jobber med noe konkurransedyktig. Intel trenger et saftig slag i trynet snart. Endret 5. juni 2013 av MartN H Lenke til kommentar
sevs Skrevet 1. juni 2013 Del Skrevet 1. juni 2013 Gler meg til dette kommer, slik at jeg kan kjøpe 3. gen i7 som forhåpentlig faller i pris. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 1. juni 2013 Del Skrevet 1. juni 2013 Gler meg til dette kommer, slik at jeg kan kjøpe 3. gen i7 som forhåpentlig faller i pris. Den blir faset ut. Men bruktmarkedet finner du sikkert noen eksemplarer etterhvert Lenke til kommentar
sevs Skrevet 1. juni 2013 Del Skrevet 1. juni 2013 Tenkte jeg skulle kjøpe meg laptop med 3gen i7. (samsung 770z5e) Får håpe jeg får kjøpt den Lenke til kommentar
HKS Skrevet 1. juni 2013 Del Skrevet 1. juni 2013 Skuffende. Alle som eier en Sany-bridge prosessor eller bedre har fortsatt ingen grunn til å oppgradere. Håper inderlig at AMD jobber med noe konkurransedyktig. Intel trenger et saftig slag i trynet snart. I følge AnandTech så får man i gjennomsnitt 20% forbedring med en oppgradering fra Sandy Bridge, og et mye lavere energiforbruk. Intel har allerede økt single-threaded ytelsen veldig mye de siste årene, og ikke noen lavthengende frukt igjen. På x86 kommer det til å koste flere og flere transistorer for å øke ytelsen. For Intel sin del så er det andre ting som er mer viktig ARM er en mye større trussel en AMD, og for å konkurrere med ARM så er det strømforbruket som er essensielt. Haswell er første store skritt i den retningen, Skylake kommer til å være neste. Det er bare å innse det. Desktop er det døende marked pengene i fremtiden ligger i laptop, ultrabooks, tablet og mobiltelefoner. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 1. juni 2013 Del Skrevet 1. juni 2013 http://www.komplett.no/k/kcf.aspx?id=10495&utm_source=sosmed&utm_medium=facebook&utm_content=post0206&utm_campaign=haswell Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 1. juni 2013 Del Skrevet 1. juni 2013 Når begynner vi å se laptop og tablets med Haswell? Lenke til kommentar
Somethinganon Skrevet 1. juni 2013 Del Skrevet 1. juni 2013 100% ytelsesforbedring på grafikksiden og 50% mer batterilevetid i forhold til Ivy Bridge. Denne chippen her er faaaaaarlig på notebook... Lenke til kommentar
kremt Skrevet 1. juni 2013 Del Skrevet 1. juni 2013 Som ventet heftig pris på Maximus VI Extreme Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 1. juni 2013 Del Skrevet 1. juni 2013 (endret) Får 4670k for mellom 1770 og 1800 på CDON eller Proshop. ASrock er den eneste med mITX kort i den bedre klassen som kan forhåndsbestilles. Endret 1. juni 2013 av Refsa Lenke til kommentar
Haugezz Skrevet 1. juni 2013 Del Skrevet 1. juni 2013 (endret) Haswell Er Komt Noen som vet ca. hvor lenge til det kommer berbare med Haswell ? Edit: Støtter ikke Haswell DDR4 ? Det betyr at det kommer ny prossesorserie til høsten ?(om det var da DDR4 kom?) Endret 1. juni 2013 av Haugezz Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 1. juni 2013 Del Skrevet 1. juni 2013 (endret) Og der satt en og jobba midt på natta.... http://digitalimpuls...arch.aspx?q=z87 Så kl 10 mandag morgen kan Oslofolka hente haswell Endret 1. juni 2013 av Nizzen 2 Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 1. juni 2013 Del Skrevet 1. juni 2013 Bestiller meg et overkill HK fra Komplett nå som jeg kan sende tilbake når jeg får mITX hovedkort. Kan like greit bruke sjansen til å teste noe high end noe. Ihvertfall av det som er på lager. Lenke til kommentar
DuraN Skrevet 1. juni 2013 Del Skrevet 1. juni 2013 Håper DP har sendt noen opp til oss! Vil ha en i testbenken... Alt for varm CPU for overklokking på luft/babyvannkjøling. Men dette var som forventa Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 1. juni 2013 Del Skrevet 1. juni 2013 Tar bare 3.5 timer å kjøre til trønderland. Iallefall nermere enn Oslo Håper DP har sendt noen opp til oss! Vil ha en i testbenken... Alt for varm CPU for overklokking på luft/babyvannkjøling. Men dette var som forventa http://digitalimpuls.no/Search.aspx?q=z87 De er ikkje kommet frem enda Lenke til kommentar
mackanz Skrevet 1. juni 2013 Del Skrevet 1. juni 2013 Komplett har i vart fall hundra + av de på lager. Söndagsöppet i sandefjord anyone? Ser ut som om i7 920 håller en stund till. Åh vad fint det hade varit om AMD kom ut med ett äss ur rockärmen nu med ett par cpu'er som pwn'ade intel med denna lansering. Vet ju självklart att det inte händer. Trist med bara en gigant som bestämmer utvecklingen. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 1. juni 2013 Del Skrevet 1. juni 2013 (endret) Haswell Er Komt Noen som vet ca. hvor lenge til det kommer berbare med Haswell ? Edit: Støtter ikke Haswell DDR4 ? Det betyr at det kommer ny prossesorserie til høsten ?(om det var da DDR4 kom?) Tror de venter til neste prosessorserie til neste år, men vet aldri. For oss normale er ikke DDR4 noe spesielt verdt i starten. Spesielt ikke om du allerede kjører rask DDR3 ram. Det ryktes dog at haswell-E skal støtte DDR4. Ett stykk 4670k og ett stykk MSI Mpower HK på vei til meg fra komplett. Forhåpentligvis får jeg det på tirsdag, men mest sannsynlig ikke før onsdag. Endret 1. juni 2013 av Refsa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå