RBW Skrevet 1. juni 2013 Del Skrevet 1. juni 2013 De første modellene er lansert.Her er Intels nye topprosessor – Haswell Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 1. juni 2013 Del Skrevet 1. juni 2013 Men overklokker man dritten, så blir den evig varm virker det som. DET suger! Varmere enn 3770k :S 3 Lenke til kommentar
Jurge92 Skrevet 1. juni 2013 Del Skrevet 1. juni 2013 Blir en i5-4670K på meg. Samtidig interessant å se hvilke nye funksjoner som kommer på Z87 hovedkortene. Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 1. juni 2013 Del Skrevet 1. juni 2013 Ser ut som min 3930k blir værende en lang stund fremover. Slik blir det når Intel blir værende alene på toppen.. Dørgende kjedelig. 4 Lenke til kommentar
LoveAmiga Skrevet 1. juni 2013 Del Skrevet 1. juni 2013 Gleder meg vilt til en ultrabook med en Haswell 1 Lenke til kommentar
Mayaman Skrevet 1. juni 2013 Del Skrevet 1. juni 2013 Men overklokker man dritten, så blir den evig varm virker det som. DET suger! Varmere enn 3770k :S Kan det være for de bruker Engineering samples eller? Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 1. juni 2013 Del Skrevet 1. juni 2013 Men overklokker man dritten, så blir den evig varm virker det som. DET suger! Varmere enn 3770k :S Er det pasta under disse heatspreaderne også? Varme er en illusjon med nitrogen Dessuten er det bare 4 kjerner på disse, så for OSS har det lite å si Mer spent på IB-E i så fall. 1 Lenke til kommentar
JediMindTriks Skrevet 1. juni 2013 Del Skrevet 1. juni 2013 Kan man deaktivere gpuen? og om man gjør dette, vil det ha en påvirkning på tempen? Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 1. juni 2013 Del Skrevet 1. juni 2013 Hva er poenget med Iris Pro når den likevel ikke yter bedre enn det der - med noen av dagens mindre krevende spill? Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 1. juni 2013 Del Skrevet 1. juni 2013 (endret) Kan det være for de bruker Engineering samples eller? **DP** tester en retail (as we speak), og denne er varm som faen Til uka er det 2 ting jeg skal teste: Flere ssder i raid-0 på hovedkortet for å se om det er noe mere futt i den integrerte kontrolleren over z77 ol. Og overklokke dritten på vannkjøling. Altså dedikert vannkjøling kun på cpu. Jeg SKAL nå 5ghz, om jeg så må slå av toppen med en "2 tom 4" EK kit for kjøling rett på kjernen har jeg allerede Endret 1. juni 2013 av Nizzen 1 Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 1. juni 2013 Del Skrevet 1. juni 2013 Den store fordelen hentes imidlertid ut på Haswells egenskap til å bruke særs lite strøm når den kjører på tomgang, for eksempel når maskinen bare viser skrivebordet ditt. En normal bærbar maskin med Haswell kan da holde ut i opp mot 13 dager, hevder Intel. Dette er jo bare tullball. Det er 10-13 dager med maskinen i standby with fresh data. Altså de nye dvalmodusen/suspend Ikke at maskinen viser skrivebordet ditt. Bla korrekt skrevet om her: http://liliputing.com/2013/06/intel-haswell-chips-coming-june-4th-with-better-performance-longer-battery-life.html Lenke til kommentar
KAS Skrevet 1. juni 2013 Del Skrevet 1. juni 2013 Hva er greia med at de som vil ha den ulåste utgaven ikke får vPro og VT-d? Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 1. juni 2013 Del Skrevet 1. juni 2013 Hva er greia med at de som vil ha den ulåste utgaven ikke får vPro og VT-d? Kanskje fordi de som bruker VT-d som oftest vil ha en fjellstabil maskin. Ville jeg tro. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 1. juni 2013 Del Skrevet 1. juni 2013 Stusser på det selv frem til jeg studerte noen innlegg i tråden under. At det muligens ikke kan la seg komibere med overclocking. Vpro og spes med vt-d (I/O hw virtualization) er jo supert med Esxi server om hovedkortet supporterer det. http://communities.vmware.com/thread/401594?start=0&tstart=0 Dette er forøvrig ikke nytt. K modellene fra Sandy Bridge og Ivy Bridge har hellet ikke vPRO support. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 1. juni 2013 Del Skrevet 1. juni 2013 (endret) Men x79 3930k C2 støtter vt-d mener jeg på. Endret 1. juni 2013 av Nizzen Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 1. juni 2013 Del Skrevet 1. juni 2013 Ser sånn ut ja fom C2 stepping står det... http://ark.intel.com/products/63697 Glemte å sjekke socket 2011 K modell med tanke på vt-d utsagnet i farten, men det gjelder for alle 1155 k utgaver såvidt jeg kan se. Lenke til kommentar
olemykle Skrevet 1. juni 2013 Del Skrevet 1. juni 2013 Noen som våger seg på en dato for når disse blir å finne i butikken? Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 1. juni 2013 Del Skrevet 1. juni 2013 (endret) Noen som våger seg på en dato for når disse blir å finne i butikken? 100% fra mandag, siden noen norske butikker fikk inn allerede fra torsdag denne uka Men om de har lov å selge på mandag er noe anna Endret 1. juni 2013 av Nizzen Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 1. juni 2013 Del Skrevet 1. juni 2013 Håper på noen knallgode mITX hovedkort sammen med Haswell lanseringa. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå