Gå til innhold

Oversikt over overklokkings rekorder? Radeon serien.


alex100

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hepp, dette var nesten et av forslagene mine som ikke vant sommerkonkurransen. Jeg foreslo en produkt-database over alle produkter som har vært testet på hw.no og en sammenligning mellom disse ala vga-charts på tomshardware. Riktignok et h3lv3t3s arbeid å mekke noe slikt, men kan kanskje være verdt det? Kan jo dra med en egen database for forskjellige skjermkort og deres klokkbarheter også.

CPU'er blir kanskje litt vanskelig pga utallet med steppings og sånt som finnes, menneh... Mye arbeid iallefullefall. :shrug:

 

En annen mulighet er jo å få laget en poll på dette blandt forumbrukerne?

Lenke til kommentar

Hei du.

Jeg har også prøvd å lete etter disse rekordene.

Jeg har da funnet litt her og der.

 

http://forum.oc-forums.com/vb/showthread.p...threadid=227071

Gir en grei pekepinn, men er ikke en definitiv liste for verdensrekordene (langt derifra)

 

Forumene til Xtremesystems, derimot syder av diverse rekordforsøk og linker til rekordforsøk på all verdens skjermkort. GeForce 4 Ti 4200 har passert 21.000 3DMark poeng for lenge siden...

 

Dessuten lurer jeg på om jeg (faktisk) hadde norgesrekorden på Radeon 9700 Pro i en uke eller så tidligere i år? :o En rekordliste hadde ikke vært dumt. Den kunne godt vært i et forum? (Se den første linken)

 

Hva om hw.no hadde startet sitt eget 3DMark/overklokkings-lag på linje med Xtremesystems og overclockers.com f.eks.?

 

Vi skulle tatt verdensrekordene og plukket de med oss hjem!! :woot:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...