talille Skrevet 1. juni 2013 Del Skrevet 1. juni 2013 Heisann. Jeg sliter med å vise innholdet på en del websider på korrekt måte. Jeg har en Macbook 2009 som kjører OS X 10.8.3. Innholdet blir liggende oppe på hverandre og mangler feks bakgrunn. Se link til et typisk skjermbilde http://bit.ly/Zl2Yjf Feil visning av disse sidene gjelder alle browsere jeg har forsøkt på maskina. Chrome, Safari, Firefox og Opera. Hvor kan feilen ligge? mvh Tom Arne Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 1. juni 2013 Del Skrevet 1. juni 2013 (endret) Stilsettet (css) og endel bilder lastes ikke inn. Skyldes typisk problemer med internettilkoblingen. Prøv å restarte ruteren og modemet. Endret 1. juni 2013 av Tåkelur Lenke til kommentar
talille Skrevet 1. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2013 Hei igjen. Jeg har da: restartet både modem (Thomson TCM-471 fra CanalDigital) og min trådløse router (Dlink Dir615) - Ingen løsning Har også oppdatert firmware på dlinken -Ingen løsning Testet flere DNS - Ingen løsning Tom Arne Lenke til kommentar
talille Skrevet 2. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2013 Videre feilsøking har da vært å koble Macen direkte til modem. DA vises sidene korrekt! Når jeg så kobler tilbake til trådløst eller via kabel fra Dlinken vises sidene feil igjen. Min antakelse blir da at det er en eller annen cache i Dlinken som skulle vært tømt. Fabrikkinnstillinger eller kulepennresetting er nok det neste. MEN da skjer det heller ingen ting. Sidene vises fortsatt FEIL via den trådløse (eller kablet) routeren. Skjønner kanskje at det da ikke er noen cache i routeren... Er løsningen da å kontake Canal Digital for at de evt kan "slette" en eller annen cache her? Tom Arne Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 2. juni 2013 Del Skrevet 2. juni 2013 (endret) Prøv å slå av hardwareaksellerasjon i router. Hvis det ikke finnes et slikt parameter, så kan du prøve å flashe den med dd-wrt firmware om din versjon støttes. Det er naturlig nok vanskelig å legge skylden på CD da routeren er problemet Endret 3. juni 2013 av Jan Skrotnes Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 3. juni 2013 Del Skrevet 3. juni 2013 Enkelt og greit, du må ha ny router. (For sikkerhets skyld, sørg for at du restartet det ved å ta ut kontakten.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå