Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan klemme en jente mens hun sitter bakfra?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Snik deg fram til ryggen hennar, usett og uhøyrd. Hugs: Dette er den einaste sjansa du får. Lyft armane dine fort over seteryggen, lås hendene dine i kvarandre, og press armane og hand-låsen innover. Dette vil enten låse brystpartiet eller mageregionen til jenta fast til stolryggen. Hugs på å at armane hennar må vera i avslappa stilling, så du får låst dei og. Nå har du taket på jenta. Hugs: Så fort jenta byrjar å skrike, så må du kome deg bort derifrå. Elles kjem "livreddarane", og då er du ille ute.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Snik deg fram til ryggen hennar, usett og uhøyrd. Hugs: Dette er den einaste sjansa du får. Lyft armane dine fort over seteryggen, lås hendene dine i kvarandre, og press armane og hand-låsen innover. Dette vil enten låse brystpartiet eller mageregionen til jenta fast til stolryggen. Hugs på å at armane hennar må vera i avslappa stilling, så du får låst dei og. Nå har du taket på jenta. Hugs: Så fort jenta byrjar å skrike, så må du kome deg bort derifrå. Elles kjem "livreddarane", og då er du ille ute.

"Er du ikkje pen nok, eller har andre kvalitetar kvinnfolk føretrekkjer, så er det over og ut. Slik er det berre."

Puh, og jeg som skal ta råd fra deg? Neppe.

Har det bilde hjulpet deg noe ennå? For jeg er helt sikker på at det var nyttig ;)Anonym poster: 64d5ccf38ec19c6c7baa52e695b89391

• Liker 1
Lenke til kommentar

"Er du ikkje pen nok, eller har andre kvalitetar kvinnfolk føretrekkjer, så er det over og ut. Slik er det berre."

Puh, og jeg som skal ta råd fra deg? Neppe.

Har det bilde hjulpet deg noe ennå? For jeg er helt sikker på at det var nyttig ;)Anonym poster: 64d5ccf38ec19c6c7baa52e695b89391

Kva for eit bilete? Av den med katten som ser ein løve i spegelet?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...