AMosand Skrevet 1. juni 2013 Del Skrevet 1. juni 2013 Hei. Jeg har i ca 2 år hatt en Logitec G5 laser mus. Den har vært veldig god, både fasong/grep/ komfort og passe med knapper der de passer meg var vært helt supert. Men nå begynner den å vise tegn til slitasje, og jeg må finne en ny mus. Det er mye å velge mellom der ute, og lurer på om noen har anbefalinger til hva jeg bør velge. Det blir helst noe med relativt lik fassong og størrelse, men forandring fryder vel det også. Den skal IKKE være tråløs. Takk for alle svar. Mvh. Anders. Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 1. juni 2013 Del Skrevet 1. juni 2013 G700 (Kan brukes med tråd, uten trådløs mottaker) Corsair M65 Lenke til kommentar
Jorgny Skrevet 1. juni 2013 Del Skrevet 1. juni 2013 Det går veldig på personal preference dette med datamus, men jeg er veldig glad i razer deathadder. Men siden si sier lignende til logitech g5, vet jeg en du kommer til å like. http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=773415 Fantastisk mus i mine øyne, og ligner jo veldig på g5. Lenke til kommentar
Høytblodtrykk Skrevet 1. juni 2013 Del Skrevet 1. juni 2013 Jeg har Qpad 5k og en mer behagelig mus skal du lete lenge etter. Jeg er kjempefornøyd med den, men om den passer deg er vanskelig å si. Alle fingrene hviler på musen og sleper ikke på musematten så jeg har bare positive ting å si om den. Lenke til kommentar
AMosand Skrevet 15. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2013 Takker for forslagene, det ble til slutt en Logitech G500s. En helt suveren overtager fra den gamle Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå