Verbal Hologram Skrevet 1. juni 2013 Del Skrevet 1. juni 2013 (endret) Er jeg den eneste som fortsatt har stort interesse for Ipod? Virker som markedet begynner å dø ut. Håper i hvert fall at 8th gen kan overaske, den nye som er ute nå er ikke noe særlig. Ønsker som jeg personlig tror kunne dratt markedet opp er: - Spotify - GPS for løpeturer - Bluetooth - Høytalere Men tror dessverre ikke at vi får noe slikt, men kanskje et ubrukelig kamera. Endret 1. juni 2013 av Verbal Hologram Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 1. juni 2013 Del Skrevet 1. juni 2013 Apple er for det meste det samme om igjen hvert år... Ikke rart interessen er på vei ned. Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 jeg har det også har hatt iPod Classic veldig lenge og det funker bra er jo plass til absolutt alt på den. men dessverre så dør den litt ut siden det er jo plass til masse musikk også på telefon, så da gidder ikke folk å dra rundt på en iPod i tillegg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå