Klossmajoren Skrevet 1. juni 2013 Del Skrevet 1. juni 2013 Jeg trenger en film til i kveld, helst ikke sci-fi med lasere og flyvende ting over alt ellers en det, så går alt mulig! Kom med anbefalinger! Lenke til kommentar
Klossmajoren Skrevet 1. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2013 Cloud Atlas Takk, men jeg trekker meg litt unna den, når jeg ser sci-fi på imdb... :/ kanskje jeg ser den en dag! Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 1. juni 2013 Del Skrevet 1. juni 2013 (endret) Casablanca 12 Angry Men The Rope Psycho Strangers on a train North By Northwest White Heat The Godfather The Treassure Of Sierra Madre The Good, The Bad And The Ugly The Wolf Man(1941) The Shining Black Sabbath The Toxic Avenger City Of The Living Dead Scarface(1983) Dressed To Kill Cat in The Brain The Evil Dead(1981) The Great Escape Orginale Texas Chainsaw Massacre True Grit(begge er bra) 3:10 to Yuma(begge er bra) Creepshow Re-Animator Endret 1. juni 2013 av Cpt Lenke til kommentar
Bruker-280022 Skrevet 1. juni 2013 Del Skrevet 1. juni 2013 Les Miserables, en fantastisk film. 1 Lenke til kommentar
hurdava Skrevet 1. juni 2013 Del Skrevet 1. juni 2013 Du bør virkelig se The Godfather! Det kan absolutt ikke unnværes! Lenke til kommentar
Klossmajoren Skrevet 1. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2013 (endret) Du bør virkelig se The Godfather! Det kan absolutt ikke unnværes! Jeg har ikke sett den, kommer nok aldri til å gjøre det heller... Endret 1. juni 2013 av speedskater Lenke til kommentar
hurdava Skrevet 1. juni 2013 Del Skrevet 1. juni 2013 (endret) Jeg har ikke sett den, kommer nok aldri til å gjøre det heller... Hvorfor ikke? Jeg tør påstå at det er den beste filmen jeg noensinne har sett...Edit: Den må kanskje dele førsteplassen med "The Green Mile". Det anbefales også på det sterkeste! Endret 1. juni 2013 av Havardu Lenke til kommentar
StrangeWorld Skrevet 1. juni 2013 Del Skrevet 1. juni 2013 Vanskelig å vite kva for smak du har og kva du har sett då, men kan godt gje deg nokre tips... Kva med Hitchock? Rear Window og Vertigo er praktfulle. Krigsfilm? Lebanon, The Thin Red Line, Idi i Smotri eller Apocalypse Now. Ein bra film om kjærleik. Heartbeats av Xavier Dolan. Eller kva med ein god norsk film? Oslo, 31. August eller Løchens Jakten. Ein rå actionfilm. The Raid. Lynch? Mulholland Drive, Blue Velvet, Lost Highway, Eraserhead osv... Wes Anderson? Moonrise Kingdom. DePalma? Dressed To Kill og Body Double. Ein god Western? Leone... Skrekkfilm då? Ein god slasher: Black Christmas. Spøkelsesfilm? The Innocents. Zombie? Dellamorte Dellamore. Moderne skrekk? Martyrs. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå