Gå til innhold

Ny Galaxy Note 10.1 vil ikke lade eller slå seg på.

Anbefalte innlegg

Fikk min Samsung Galaxy Note 10.1 tablet i posten på torsdag, og etter et par timer stoppet den tydeligvis å lade. Igår lot jeg den ligge avslått samtidig som det stod at den ladet, men da jeg kom hjem etter halvannen time var den helt død. Siden har jeg ikke fått liv i den. Har sjekket at ladeenheten fungerer, men har ikke fått sjekket kabelen. Søsteren min har en, så skal få sjekket det når jeg får mulighet.

Internettet sier at det sannsynligvis er Jelly Bean-oppdateringen sin feil. Og det kan godt stemme, da tablet'n kom med ICS og den ladet fint de første timene. Mens på kvelden virket det som om det stod stille, og da var den på rundt 3%. Det som er så jævlig, er at jeg ikke får slått den på, slik at jeg kan tilbakestille til fabrikkinnstillinger. Når jeg kobler den til pcen, og holder inne ON-knappen, reagerer pcen med å prøve å installere driver. Det virker jo da som at det er litt juice igjen i tablet'n.

Er det noen andre her som har hatt samme problemer? Jeg har jo lest mye på nett fra andre med lignende problem, og der har det hendt at den på magisk vis har begynt å lade litt eller man har fått litt liv i den.

(Jeg har snakket med samsung, og de vil at jeg sender den inn til nettbutikken. Har sendt inn skjema, men det er jo helg så jeg forhører meg her inne inntil uka kommer)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...