Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei! :)

Eg har ein Samsung Galaxy Note 1, og får ikkje skrudd den på. I forgors 30.05.13 brukte eg den til å spille Candy Crush, då batteriet plutselig begynte å falle fort. Eg skrudde av telefonen då det var 3% igjen av batteriet, for å "spare" på dei.

Eg skrudde likevel telefonen på før eg var heime, for å ringe, då var det 1% igjen, og den skrudde seg av. Eg kobla den inn i ladaren, og det viste på displayet at den lada. Sjølve ladinga gjekk greitt for seg, og då eg skulle skru den på igjen, kom eg ikkje lenger enn til "startmeldinga" som seier: Samsung Galaxy Note, GT N7000.

Etter "startmeldinga" ville han ikkje gå vidare, og skjermen blei svart. Det varte likevel ikkje lenge, sidan skjermen skrudde seg på igjen (utan min hjelp) og "startmeldinga" dukka opp igjen. Slik holdt den på å bytte mellom svart skjerm og "startmelding" i ca. 1/2 time. Då skrudde den seg av, og eg skrudde den på igjen. Det samme gjentok seg etterpå.

Eg prøvde også å ta ut batteriet natt til fredag 31.05.13, for så å ta det inn igjen på fredags morgon. Men dette funket ikkje, og den gjekk tilbake til denne "vekslinga". :hmm:

Mobilen er 1 og 1/2 år gammal.

Kan nokon hjelpe meg? Eg treng sårt den hjelpa eg kan få. Hadde satt stor pris på det :)

Her er ein link til problemet mitt (video):

Mvh idajohanne :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...