Gå til innhold

TV2's Premier League pakke

Gubban

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Akkurat samme for Sumo som for TV-kanalen: Kun en kamp kommer til å bli overført klokka 4 på lørdager. Du kommer ikke til å kunne velge hvilken kamp. Av de kampene som kommer til å gå samtidig klokka 4 på lørdager (det blir kanskje ikke like mange som før), velges kampen enten av TV2 eller Sky/BPL i England, usikker på det. Det igjen betyr vel at ManU-fansen som regel får sett sitt lag direkte ... verre med andre supportere, tror jeg nok.

Endret av thomit
Lenke til kommentar

– Hva med seerne som da ikke får sett sitt lag live i lørdagsrunden klokken 16?

– Signalene fra Premier League er at de vil ta i bruk alle tilgjengelige kamptidspunkter og de vil også jobbe for at storklubbene ikke vil bli lagt i konkurranse med hverandre, men det vil selvsagt kunne skje. Derfor vil vi programsette de tre Premium-kanalene med kamper i reprise lørdag kveld, slik at alle får sett sine lag. I tillegg lanserer vi fast vårt eget timelange Match of the Day med oppsummering av Premier League-runden lørdag klokken 20.30. Her er alle høydepunkter fra samtlige kamper med. Både et engelsk FotballXtra og et Match of the Day har vært etterspurt av seerne og vi er glad for å kunne tilby begge programmene til seriestart. - http://www.tv2.no/sport/fotball/england/premierleague/tv-2-endrer-kanaltilbudet-alt-av-engelsk-fotball-i-en-pakke-4056043.html

Kommer nok til å bli noen frustrerende øyeblikk neste sesong.

Lenke til kommentar

Nærmere 75 % enn 50, for mitt vedkommende, som Altibox-kunde. De som har andre operatører enn Altibox, var jo allerede før dette mer begrenset når det gjaldt å få sett "sitt" lag, i og med at de bare har hatt tilgang til 3 kanaler direkte samtidig. Altibox-kunder har 10, om det behøves. Og et billigere abonnement.

Men ellers synes jeg at du har en treffende beskrivelse, Trollface.

Endret av thomit
Lenke til kommentar

Eh.. hva med oss som holder med små lag? Liverpool og de andre populære storlagene blir nok ikke like hardt rammet.

Kjenner jeg blir litt frustrert, både over TV2 og disse nye reglene. Jeg som hadde gledet meg til enklere tilgang til kamper med laget mitt.. :(

Ja jeg forstår at dette blir aller verst for de som holder med de mindre lagene i PL. Og som flere her sier så vil nok ikke United fansen bli veldig preget av disse reglene, med unntak av når f. eks Chelsea - Man City spiller. Men kamper som disse vil vel bli lagt til søndagen tenker jeg.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Jeg sjekket siste regningen min nå i sommer av TV2 PL, og da var det 229. Jeg har ikke fått noe beskjed av Canal digital eller TV2 eller noe at prisen skal opp, de kan vel ikke fakturere meg nå neste måned i august med en høyre pris uten å spørre om jeg fortsatt vil fortsette med pakken? Eller?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Helt latterlig dette. Men får håpe det blir flere kamper utover dagen da, og ikke nesten alle går kl 16. Men forsvinner TV 2 Sport Xtra da og blir til 1 kanal? Sender ikke xtra mer enn bare engelsk fotball da?

Gud vet hvor mange endringer TV2 har hatt siden kanalene kom, og for ikke å snakke om prisøkningene hvert år.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...