Battaman Skrevet 4. juni 2013 Del Skrevet 4. juni 2013 Det er utgangspunktet som teller. altså var surface et nettbrett , så kom de med en pro utgave . Å kalle den for en pc blir å dra det lit langt Hvis du kjøper deg en Toyota og så bytter du ut motoren med ene fra porsche. har du da plutselig fått en Poshe ? Det er jo det Microsoft her gjort her Nei, de har putta Porschen i et Toyataskall. Om du tar en Formel1 racerbil og lager dører, panser etc som en Toyata personbil er det fortsatt en racerbil under skallet. Altså en racerbil i en annen formfaktor. 1 Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 4. juni 2013 Del Skrevet 4. juni 2013 Har dere virkelig ikke gitt opp han elgen enda? nei , ikke når der misforstår konseptet ja, jeg vet at den kan brukes som om den var en pc Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 4. juni 2013 Del Skrevet 4. juni 2013 Nei, de har putta Porschen i et Toyataskall. Om du tar en Formel1 racerbil og lager dører, panser etc som en Toyata personbil er det fortsatt en racerbil under skallet. Altså en racerbil i en annen formfaktor. bare synd at det ikke er plass til all bagasjen lenger. Dessuten så er motoren ganske liten joda de har putten en poshe motor i en toyota men behold resten samtidig som de har hengt på et hengerfeste Lenke til kommentar
Battaman Skrevet 4. juni 2013 Del Skrevet 4. juni 2013 bare synd at det ikke er plass til all bagasjen lenger. Dessuten så er motoren ganske liten joda de har putten en poshe motor i en toyota men behold resten samtidig som de har hengt på et hengerfeste Nei, de har byttet ut all innmaten og beholdt utseende. 1 Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 4. juni 2013 Del Skrevet 4. juni 2013 Det blir jo ikke mindre Toyota av den grunn dessuten er det ikke poshe men Toyota motor som er trimmet Det er altså ingen racerbil men trimmet bil Hadde det vær en racerbil så hadde også utsende vært annerledes og nytt Surface pro har jo det samme designet som Surface. Lenke til kommentar
Battaman Skrevet 4. juni 2013 Del Skrevet 4. juni 2013 Det blir jo ikke mindre Toyota av den grunn dessuten er det ikke poshe men Toyota motor som er trimmet Det er altså ingen racerbil men trimmet bil Hadde det vær en racerbil så hadde også utsende vært annerledes og nytt Surface pro har jo det samme designet som Surface. En kasse er ikke et kabinett selv om de ser like ut, det er hvordan de virker som er viktig. Og jo, en racerbil som ser ut som en personbil er en racerbil. Og vice versa. Surface Pro er en PC som ser ut som en tablet. 1 Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 4. juni 2013 Del Skrevet 4. juni 2013 men da er også en lapptop det samme som et nettbrett. de nye har jo berørings skjerm og de kan brukes til surfe på nettet enkelte av de kan jo også legge skjermen flat Man kan ikke bare ta te nettbrett som har en del funksjoner , bytte ut hardwaren , legge til noe utganger og så bare kalle det for en pc. så enkelt er det ikke da kunne jeg like godt modifisere kalkulatoren min og så si at den nå er en pc Lenke til kommentar
_dundun_ Skrevet 4. juni 2013 Del Skrevet 4. juni 2013 Tror denne diskusjonen kan avsluttes. Elgen har ingen planer om å komme inn fra det jordet han er langt ute på. Surface Pro er faktisk den første PCen jeg har hatt litt lyst på siden jeg kjøpte min første Mac i 2001! Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 4. juni 2013 Del Skrevet 4. juni 2013 Hvis jeg skulle finne på å kjøpe noe slik så vil det først og fremst være for bruke det som et nettbrett At den kan fungere som en laptop tar jeg bare som en bonus jeg er ganske overbevist om at de som kjøper det er på grunn av nettbrett facilitetene. resten vil de ta som en bonus Lenke til kommentar
cannibalguppy Skrevet 4. juni 2013 Del Skrevet 4. juni 2013 Hvis jeg skulle finne på å kjøpe noe slik så vil det først og fremst være for bruke det som et nettbrett At den kan fungere som en laptop tar jeg bare som en bonus jeg er ganske overbevist om at de som kjøper det er på grunn av nettbrett facilitetene. resten vil de ta som en bonus Jeg kan tenke meg denne som laptop. Nettbrett er sekundært. 1 Lenke til kommentar
_dundun_ Skrevet 4. juni 2013 Del Skrevet 4. juni 2013 Jeg kan tenke meg denne som laptop. Nettbrett er sekundært. Jeg også. Med en god dockingstasjon tilkoblet stor skjerm, tastatur og mus er det en fullblods dagligPC jeg bare kan røske ut og ta med som tablet når jeg skal ut på tur. Lenke til kommentar
cannibalguppy Skrevet 4. juni 2013 Del Skrevet 4. juni 2013 Jeg også. Med en god dockingstasjon tilkoblet stor skjerm, tastatur og mus er det en fullblods dagligPC jeg bare kan røske ut og ta med som tablet når jeg skal ut på tur. Nøyaktig det jeg skal ha den til hehehe. Kun bruke som tablet når jeg tar bussen eller toget og skal spille civ 5 hehe. touchscreen fun! Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 4. juni 2013 Del Skrevet 4. juni 2013 Da vill jeg heller ha kjøpt en laptop med tastatur Lenke til kommentar
cannibalguppy Skrevet 4. juni 2013 Del Skrevet 4. juni 2013 Da vill jeg heller ha kjøpt en laptop med tastatur I den prisklassen blir jeg veldig lite fornøyd med laptoper så da kan jeg likesågodt gå for noe som er solid og ser ok ut. Og med grei skjerm(nei en 7000krs laptop har ikke ok skjerm, det har denne surface pro'en) Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 4. juni 2013 Del Skrevet 4. juni 2013 laptopp p.g.a tastaturet Lenke til kommentar
cannibalguppy Skrevet 4. juni 2013 Del Skrevet 4. juni 2013 laptopp p.g.a tastaturet Så istedenfor å ha en grei touchescreen med knallbra kvalitet og plugge til et ordentlig tastatur når du skal skrive eller lignende skal du ha dårlig skjerm og dårlig tastatur? Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 4. juni 2013 Del Skrevet 4. juni 2013 Tastaturet vil fungere bedre som tastatur en et skjermtastatur . derfor Lenke til kommentar
cannibalguppy Skrevet 4. juni 2013 Del Skrevet 4. juni 2013 Tastaturet vil fungere bedre som tastatur en et skjermtastatur . derfor så koble til et skikkelig tastatur? ser ikke problemet her. Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 4. juni 2013 Del Skrevet 4. juni 2013 A personal computer may be a desktop computer or a laptop, tablet, or a handheld PC. http://en.wikipedia.org/wiki/Personal_computer EOD. 1 Lenke til kommentar
cannibalguppy Skrevet 4. juni 2013 Del Skrevet 4. juni 2013 http://en.wikipedia....rsonal_computer EOD. Love you <3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå