Mr. Hermonella Skrevet 31. mai 2013 Del Skrevet 31. mai 2013 (endret) Heisann:) Har ett "late-night" prosjekt som går ut på og streame skjermbildet fra min stasjonære til min bærbare, med høy nok FPS til og spille med (ikke noe FPS, tenker mere Civ 5 for eks.). Og alt skal skje via LAN(via servere utenfra vil vel bare skape mer mer latency?) Men jeg har ikke klart og fått det til enda. Har prøvd via VLC, men alle tutorials jeg finner er bare for eldre versjoner. Noen som har noe tips til hva jeg skal prøve, eller kan peke meg i riktig retning? Edit: Glemte og si at den stasjonære kjører Win 7 Pro og den bærbare Xubuntu. Endret 31. mai 2013 av Mr. Hormonella Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 31. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2013 (endret) Hva har det med saken og gjøre? Jeg skal ha det slik at jeg kan sitte med den bærbare i for eks. sofaen og kunne spille på den stasjonære... Endret 31. mai 2013 av Mr. Hormonella Lenke til kommentar
Justified Skrevet 31. mai 2013 Del Skrevet 31. mai 2013 Du skal altså ikke bare å bildeoverføring, men også overføring av signal frå tastatur og mus til den stasjonære? Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 31. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2013 Må ikke ha tastatur og mus, har trådløs tastatur og mus ligganes. Men det blir jo bare bildet jeg egentlig skal ha,. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå