HelloKjersti Skrevet 31. mai 2013 Del Skrevet 31. mai 2013 Delta i helgekonkurransen og få sjansen til å vinne Powershot SX50 HS.Konkurranse: Vinn Canons heftigste superzoomkamera Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 1. juni 2013 Del Skrevet 1. juni 2013 (endret) På spørsmål 2 stemmer ingen av svarene med produsentens tall ei heller i prisguiden, men leter man lenge nok blant akam sine artikler angående spesifikke kamera finner man til slutt en vekt som den samme som et av svaralternativene selv om akam har like mange forskjellige vekter som antall artikler angående dette kameraet Endret 1. juni 2013 av Nautica Lenke til kommentar
elf_man Skrevet 1. juni 2013 Del Skrevet 1. juni 2013 Jepp, spørsmål to har kun feil svar :/ Går man til produsent eller prisguiden finner man et helt annet tall.. Dere får endre spørsmålet til å lyde "Hvilken vekt mener akam at dette kameraet har?" Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 1. juni 2013 Del Skrevet 1. juni 2013 Så lenge jeg fant et tall som passet som svar til spørsmål 2, der det egentlig er naturlig å lete, så er jeg fornøyd ... Lenke til kommentar
Rowdy Skrevet 1. juni 2013 Del Skrevet 1. juni 2013 Ja, satser på at det er riktig svar her Lenke til kommentar
johanf Skrevet 1. juni 2013 Del Skrevet 1. juni 2013 Vinner jeg, blir det gitt bort i gave til en fotointeressert far. Lenke til kommentar
Olavmaestro =D Skrevet 2. juni 2013 Del Skrevet 2. juni 2013 feil alternativer på spørmål 2 og 3, i følge akam sine sider testet de Canon EOS M sist Lenke til kommentar
arco3 Skrevet 2. juni 2013 Del Skrevet 2. juni 2013 feil alternativer på spørmål 2 og 3, i følge akam sine sider testet de Canon EOS M sist Canon EOS M er ikke et speilreflekskamera. Lenke til kommentar
Olavmaestro =D Skrevet 2. juni 2013 Del Skrevet 2. juni 2013 Canon EOS M er ikke et speilreflekskamera. hehe ok my bad Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg