Gå til innhold

Er det EU kontakt på denne?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

På bildet er det ikke eu kontakt, er lit usikker på hva den der heter i farta, men det er standard 3 pins inn mot strømadapteret, altså sånn som er standard på stasjonære maskiner og skjermer ;)

Men denne infoen er KUN ut ifra bildet, man vet jo aldri om det sender noe annet istedet :p hehe

• Liker 1
Lenke til kommentar

Hei, var ikke helt sikker på hvor jeg skulle poste dette, men tar det her.

Jeg har tenkt meg å kjøpe et såkalt led kit.

Det jeg lurer på er om det er EU kontakt på den.

Dette er EU-kontakt:

power_plug_euro.jpg

Den jeg ikke er sikker på om kommer med EU-kontakt eller ikke, er denne:

http://www.ledwholes...d&productId=764

Hei,

jeg gikk inn å så på bildet. Der er det iallefall ikke EU-kontakt, men mulig så generer den at du bor i norge, men er ikke sikker jeg altså. Står ikke på nettsidene demmes da? Og anbefaler deg å sende en e-mail til dem å spørre, for de har vel en kundeservice email du kan kontakte.

Lenke til kommentar

På bildet er det ikke eu kontakt, er lit usikker på hva den der heter i farta, men det er standard 3 pins inn mot strømadapteret, altså sånn som er standard på stasjonære maskiner og skjermer ;)

Men denne infoen er KUN ut ifra bildet, man vet jo aldri om det sender noe annet istedet :p hehe

Det på bilde heiter Europlug(eller CEE 7/16). og det du kallar eu kontakt heiter iec320 c13(I vertfall når eg gjekk grunnkurs elektro) og blir brukt rundt om i verden.

Endret av sogndal94
Lenke til kommentar

Hmm... noen som vet om et sted jeg kan bestille en liten adapter?

Du treng faktisk ikkje noko adapter, om du har ein "Straumkabel" med iec320 c13 i eine enden, og CEE 7/7 i andre enden. kan du skifte den ut med den som står i straumforsyninga.

Du kan tildømes bruke ein slek kabel , eller ein du har fått med ei straumforsyning.

Det ser i allefall slik ut på bilde, og spenninga er 100-240V 50/60HZ så det skal passe.

Endret av sogndal94
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...