lysbryter Skrevet 23. september 2003 Del Skrevet 23. september 2003 Jeg får ikke til å overbrenne CD-er med Nero 6. Med tidligere versjoner har dette ikke vært noe problem. Jeg setter "Enable overburn Disc-at-once burning" til enabled, og ellers akkurat som før, men når jeg skal til å brenne kommer aldri "do you want to overburn"-dialogboksen opp, kun "insert disc with enough capacity"... Andre som har hatt det samme problemet og eventuelt vet hvordan jeg kan få ordnet dette? Lenke til kommentar
GnOHm Skrevet 23. september 2003 Del Skrevet 23. september 2003 Jeg får ikke til å overbrenne CD-er med Nero 6. Med tidligere versjoner har dette ikke vært noe problem. Jeg setter "Enable overburn Disc-at-once burning" til enabled, og ellers akkurat som før, men når jeg skal til å brenne kommer aldri "do you want to overburn"-dialogboksen opp, kun "insert disc with enough capacity"... Andre som har hatt det samme problemet og eventuelt vet hvordan jeg kan få ordnet dette? Greier du å brenne 800mb cd`er med nero??? har et prob med det jeg Lenke til kommentar
lysbryter Skrevet 23. september 2003 Forfatter Del Skrevet 23. september 2003 Greier du å brenne 800mb cd`er med nero??? har et prob med det jeg Les hva jeg skriver... Med Nero 6 funker det ikke for meg, men det skal egentlig bare være å krysse av på "enable overburn" på preferences -> expert features. Og så må man huske på å bruke "Disc-at-once". Det har funka før, men altså ikke nå. Lenke til kommentar
ToreBK Skrevet 23. september 2003 Del Skrevet 23. september 2003 Det er bug i 5.5.10.50 og 6.0.0.15. Nedgrader eller vent til neste versjon, evt se her for patch. Les mer om bug'en her. Lenke til kommentar
lysbryter Skrevet 23. september 2003 Forfatter Del Skrevet 23. september 2003 Det var svaret jeg ville ha. Takker. Lenke til kommentar
mandela Skrevet 23. september 2003 Del Skrevet 23. september 2003 dette problemet har vært siden 6.015 versjonen, det har kommet en ny bug mens en drøss bugs ble fikset. installer 6.011 på nytt. (bruk neros cleaning tool først) "critical buggy Version of Nero 6.00.15" http://www.cdfreaks.com/news/7901 mulig også at denne hjelper: http://www.cdfreaks.com/news/8022 Lenke til kommentar
EviLEddiE Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 Nero Burning ROM 6.0.0.19 har nå kommet, og kan lastes ned her. Denne bør fikse bugen med overbrenning, noe jeg også har opplevd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå