Båt Niko Skrevet 31. mai 2013 Del Skrevet 31. mai 2013 Hei! Eg har en 9 fot Askeladden med 8 hk den er ikkje registrert og går fortere en 10knop. Eg har heller ikkje båtførerbeviset og er 14 år. Ka skjer vist eg blir stoppa av politiet? Lenke til kommentar
Lars1998 Skrevet 31. mai 2013 Del Skrevet 31. mai 2013 Da får du deg nok problemer tenker jeg, hehe Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 1. juni 2013 Del Skrevet 1. juni 2013 (endret) Du får nok en bot, og politiet kontakter foreldrene dine siden du er under kriminell lavalder. Kjører du uvettig i tillegg får du garantert problemer, er det bare en avstand du skal tilbakelegge og du oppfører deg hyggelig overfor politiet når du blir stoppet kan det hende de ser imellom fingeren på "lovbruddet" , oppfør deg ordentlig på vannet så blir du sikkert ikke stoppet i det hele tatt. Endret 1. juni 2013 av Nautica 1 Lenke til kommentar
3irik Skrevet 1. juni 2013 Del Skrevet 1. juni 2013 oppfør deg ordentlig på vannet så blir du sikkert ikke stoppet i det hele tatt. Tror dette er et godt poeng: Det er skjeldent politiet er ute etter å stoppe folk som oppfører seg helt normalt og ikke lager farlige situasjoner. Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 1. juni 2013 Del Skrevet 1. juni 2013 Jeg har blitt stoppet av politiet på sjøen én gang. Da spurte de bare hvordan det gikk, og om alle ombord hadde det bra, og hvor lenge vi hadde tenkt å være ute. De sjekket ingenting, verken båten eller personene ombord. Alt var forresten på stell, så de hadde ikke "funnet" noe uansett, poenget er bare at du kan bli stoppet selv om du oppfører deg fint. Lenke til kommentar
Båt Niko Skrevet 1. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2013 Takk for alle svar x) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå