mrala Skrevet 31. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2013 Forsøker å handle på Abercrombie&Fitch og Tommy Hilfiger og sende den til en amerikansk adresse. Men jeg blir rett og slett kastet ut av siden og sendt til en "Internasjonal" side. Er den eneste løsningen her å bruke VPN med amerikansk IP, eller er det triks jeg ikke har fått med meg? Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 31. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2013 Du kan jo laste ned MediaHint til Firefox. Lenke til kommentar
mrala Skrevet 1. juni 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. juni 2013 Jeg får til å installere MediaHint, men allikevel så går det ikke. Kommer fortsatt inn på den internasjonale siden deres. Er det et sted i innstillingene for MediaHint man kan velge land man "kommer fra"? Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 1. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2013 (endret) Jeg får til å installere MediaHint, men allikevel så går det ikke. Kommer fortsatt inn på den internasjonale siden deres. Er det et sted i innstillingene for MediaHint man kan velge land man "kommer fra"? Merkelig, har handlet fra Tommy Hilfiger sin side en gang før uten problemer med blir bare sendt rett til den internasjonale siden. Prøvde en amerikansk proxy (type hidemyass) og da funket det å komme inn på siden. Endret 1. juni 2013 av Rankiz Lenke til kommentar
mrala Skrevet 2. juni 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. juni 2013 Jeg har ikke noe problem med å komme meg inn på siden, men når jeg skal legge gjenstander i handlekurven, så får jeg feil. Sikkert at Hidemyass ikke tillater lagring av cookies. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå