Gå til innhold

murlig feilkjøp

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skjønner ikke helt hva du spør om fordi du skriver "på dette skjermkortet" og så gir du link til et hovedkort.

Jeg har aldri hørt om restriksjoner ift hvor mange RAM på et skjermkort, som hovedkortet støtter. Er du redd for at f.eks et 2 GB skjermkort ikke skal fungere på det hovedkortet? Det tror jeg skal gå fint ..

Lenke til kommentar

Skjønner ikke helt hva du spør om fordi du skriver "på dette skjermkortet" og så gir du link til et hovedkort.

Jeg har aldri hørt om restriksjoner ift hvor mange RAM på et skjermkort, som hovedkortet støtter. Er du redd for at f.eks et 2 GB skjermkort ikke skal fungere på det hovedkortet? Det tror jeg skal gå fint ..

Du har helt rett ned det siste du sa. Jeg skrev feil.
Lenke til kommentar

Uansett kan ikke Intel HD 4000 eller Intel HD 2500 kunne sammenlignes mot et vanlig skjermkort i dag selv med allokert 1760mb ram (Brukes av rambrikkene DDR3) Det er ikke noe stort poeng å ha større skjermkortminne en 256/512 MB på et slik skjermkort.

Lenke til kommentar

Uansett kan ikke Intel HD 4000 eller Intel HD 2500 kunne sammenlignes mot et vanlig skjermkort i dag selv med allokert 1760mb ram (Brukes av rambrikkene DDR3) Det er ikke noe stort poeng å ha større skjermkortminne en 256/512 MB på et slik skjermkort.

en ting

Jeg har en skjerm på 60hz, kan jeg få mer en 60fps på den da?

Lenke til kommentar

Du kan få så mange FPS du bare vil, men det begrenser seg hvor mye skjermen takler/hvor mye du drar nytte av disse FPS'ene.

Kjører du et eller flere monterskjermkort, og skal ha høy FPS og smooooth grafikk i spill, burde du ha en 120hz.

Har du et midrange kort og ligger på rundt 80 fps spørs det om det er noe vits ..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...