FBEN Skrevet 14. juni 2013 Del Skrevet 14. juni 2013 Microsoft og Google er ikke helt gode venner akkurat, så ingen native Google apps for WP8 ennå. Har selv bestilt en Ativ S fra Telenor, men har ikke fått den enda, så vet ikke om det er 3dje part apps som fungerer bra nok. Men hvis det er ca samme som du får til Windows8, så er det ikke så mye å rope hurra for dessverre. Virker som om Microsoft feilberegnet f.eks Googles vilje til å lage apps for WP8. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 14. juni 2013 Del Skrevet 14. juni 2013 Sammenlignet med Android synes jeg nok WP8 føles veldig klaustrofobisk. Etter noen minutter ble savnet av min S3 påtrengende. Er nok ikke noe fan av tiles eller brukergrensesnittet generelt, og savner friheten til å tilpasse ting i større grad. Irriterte meg også litt over blandingen av norsk og engelsk rundt omkring. Når det er sagt, er telefonen svært responsiv og enkel i bruk. For brukere med små behov kan sikkert WP8 fungere fint. Selv foretrekker jeg definitivt Android. Mye sant i det du skriver her. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8OkEXm Skrevet 19. juni 2013 Del Skrevet 19. juni 2013 hvordan får man mest ut av batteriet ? Lenke til kommentar
oOF Skrevet 19. juni 2013 Del Skrevet 19. juni 2013 Batteriet i min telefon syns jeg holder lenge. Jeg lader sånn cirka en gang hver 3-5 dager foreløpig, men jeg har jo stort sett datatrafikk avslått og bruker telefonen ganske lite. Lenke til kommentar
pOOf Skrevet 19. juni 2013 Del Skrevet 19. juni 2013 (endret) Flere som har kjøpt hos Telenor nylig, som kan bekrefte om de har fått en ulåst telefon? Endret 19. juni 2013 av pOOf Lenke til kommentar
MoLvII Skrevet 19. juni 2013 Del Skrevet 19. juni 2013 (endret) Flere som har kjøpt hos Telenor nylig, som kan bekrefte om de har fått en ulåst telefon? jeppz, min er ulåst Endret 19. juni 2013 av MoLvII Lenke til kommentar
rnvolvo Skrevet 19. juni 2013 Del Skrevet 19. juni 2013 jeppz Nå til dags er det helt vanlig....ikke mange som vet om det.....ennå......noen er låst men flesteparten er åpne.....eneste de låser er eple dingser Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 20. juni 2013 Del Skrevet 20. juni 2013 Noen andre som har problem med Xbox music? Det fungerte fint på RT nettbrettet mitt når jeg hadde abonnement sist. Nå har jeg aktivert abonnementet mitt igjen men når jeg går inn på og trykker på xbox music store på mobilen og velger "nytt" "koble til xbox music pass" går det noen sekunder, så er jeg tilbake på xbox music forsiden. går jeg til store og velger et album får jeg bare opp kjøpebiten. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8OkEXm Skrevet 21. juni 2013 Del Skrevet 21. juni 2013 vet noen hvordan man justerer lydnivået under samtale. Prøvde å bruke volum knappen på siden av telefonen, men det virker ikke som lyden til den i andre enden blir noe lavere Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 22. juni 2013 Del Skrevet 22. juni 2013 Fikk forøvrig til Xbox Music pass på mobilen. Måtte laste ned et album på pcen først, kjøpte faktisk et. Men nå virker det. Må ha vært en bug Lenke til kommentar
BoaresE Skrevet 25. juni 2013 Del Skrevet 25. juni 2013 (endret) Så hva syns folket om windows phone da? Har hatt Ativ'en i en måned og er svært fornøyd med den. Er rask og myk i bevegelsene og responsen er meget god. Noen mangler er det som nevnt andre steder i denne tråden. Regner med de neste versjonene ordner opp i dem. Savner Google maps. De som følger med wp8 er ganske bra de óg, så det er vel det som man blir vant til som til syvende og sist blir avgjørende. Siden jeg bruker min gamle SII som tvilling, kan jeg leve i begge verdenene. App-utvalget er noe begrenset, men det utvides stadig. Så det er veldig spennende å følge med på det som skjer på wp8-fronten. Telefonen fikk jeg for 2000, uten lås, og det er MYE telefon for pengene! Endret 25. juni 2013 av BoaresE Lenke til kommentar
oOF Skrevet 25. juni 2013 Del Skrevet 25. juni 2013 Slo deg med en tusenlapp i innkjøpspris... WP8 føles begrenset fortsatt! Lenke til kommentar
BoaresE Skrevet 26. juni 2013 Del Skrevet 26. juni 2013 Slo deg med en tusenlapp i innkjøpspris... WP8 føles begrenset fortsatt! Da fikk du enda mer for pengene enn jeg! :-) Lenke til kommentar
Mobilguiden666 Skrevet 26. juni 2013 Del Skrevet 26. juni 2013 Så det dere sier er at kontanttelefonen til 990,- ikke er låst?? Lenke til kommentar
OMyre Skrevet 26. juni 2013 Del Skrevet 26. juni 2013 Fikk nettopp Samsung Ativ S , til den fantastiske prisen av nkr 1048 inkl frakt. Takk til forumet. Lastet ned alle tilgjengelige oppdateringer via OTA. Noen som kan svare på om jeg i tillegg finner flere oppdateringer via Kies? Eller kommer alt via OTA? Lenke til kommentar
FBEN Skrevet 26. juni 2013 Del Skrevet 26. juni 2013 Telefonen fra Telenor er ikke låst, selv bruker jeg Chess (Netcom nett) på den. Så vidt jeg vet, så er det kun OTA som brukes. Lenke til kommentar
pOOf Skrevet 26. juni 2013 Del Skrevet 26. juni 2013 Min "Telenor" mobil var heller ikke låst. Savner litt apps, men hvis man søker litt, finner man en grei erstatning for det meste. Savner å kunne søke i kontakter ved og trykke på nummertastaturet. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 26. juni 2013 Del Skrevet 26. juni 2013 etter å ha kjørt windows 8 på pc-en har jeg vel skjønt hvor upraktisk denne metro greia som er op telefonene er. Tror jeg hoder meg til Androide, hadde jo vert en grei telefon eller :/ Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 26. juni 2013 Del Skrevet 26. juni 2013 Hvordan er det upraktisk ? Har hatt flere android telefoner , stort sett de dyreste, og de blir trege og ubrukelig etter et halvt år. Hvis man da ikke skal ta på seg colabrillene og bytte ROM. Noe som jeg ikke gidder. Kjøper ikke en bil for så å bygge den om etterpå 1 Lenke til kommentar
oOF Skrevet 26. juni 2013 Del Skrevet 26. juni 2013 Hadde det vært mulig så hadde jeg bytta til Android på denne telefonen tvert. WP8 suger litt ræv, selv om det funker greit nok, Jeg liker bare ikke oset i det hele tatt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå