Gå til innhold

Junifest 2013 - Nelson09 - Trondheimsfragmenter

Anbefalte innlegg

Bruker: Nelson09

Deltakernivå: Pingle

Utstyr: Canon 60D til JP sender 6D i lppet av uka, da med kun 24-105 foreløpig som er eneste obj som er kompatibelt med 6D

Utfordring: Trondheimsfragmenter

Som en tilleggsutfordring skal jeg teste ut hva jeg oppnår til og fra jobb eller på vei til og fra oppdrag i løpet av arbeidsdagen

Måneden vil brukes til å bli kjent med nytt kamera selv om overgangen fra 60D nok ikke er all verden.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dag 1 da...Sol, sommer og snekring av platt satte en stopper for fotografiske eskapader.

I en snekkerpause fikk jeg likevel tatt bilde av ei boligblokk i nabolaget. Den observante titter ser selvfølgelig den tradisjonelle trønderske byggeskikken. Bildet er ikke briljant hverken mtp på eksponering eller komposisjon. Fokus ser også ut til å ha ligget et stykke i forkant av bygget :)

post-196370-0-22382300-1370173000_thumb.jpg

• Liker 1
Lenke til kommentar

Dag 7. Sliter litt med kreativiteten om dagen.Endte opp med ett av mange "Måke sitter på et eller annet " bilde i dag. Innså etter noen minutter at måken ikke kom til å sette seg ned i hatten til store høvding så det ble med det ene på hodet

post-196370-0-43906300-1370638666_thumb.jpg

(Var det du som passerte meg på sykkel idag, forresten?)

Nei, kan ikke ha vært meg. Har sett på sykkelslangen og dekket som henger til framtidig reperasjon i gangen :)

Lenke til kommentar

Nei, kan ikke ha vært meg. Har sett på sykkelslangen og dekket som henger til framtidig reperasjon i gangen :)

He,he...var en som var lik deg da, som smilte og hilste..fikk ikke helt plassert vedkommende.

Og ditt dagens bilde tok jeg i en annen utfordring - lenge siden - Olav står der enda altså, hadde måke på hodet på mitt bilde også, og det var litt mer som hørte til måken der.

Endret av RandiA
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg er ikke spesielt kjent i Trondheim, og har egentlig ikke vært der siden 18 mai 1992

Men hadde jeg visst det var så flott som en del av disse bildene viser, så hadde jeg nok vurdert en tur innom tidligere.

Favoritten er den speilblanke Nidelva.

Og hadde det siste bildet vist ekte vikingspillere i seiersrus, så hadde nok det bildet blitt enda bedre. Men jeg skal ikke dra for mye fotball inn i dette her :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...