Nelson09 Skrevet 31. mai 2013 Del Skrevet 31. mai 2013 Bruker: Nelson09 Deltakernivå: Pingle Utstyr: Canon 60D til JP sender 6D i lppet av uka, da med kun 24-105 foreløpig som er eneste obj som er kompatibelt med 6D Utfordring: Trondheimsfragmenter Som en tilleggsutfordring skal jeg teste ut hva jeg oppnår til og fra jobb eller på vei til og fra oppdrag i løpet av arbeidsdagen Måneden vil brukes til å bli kjent med nytt kamera selv om overgangen fra 60D nok ikke er all verden. Lenke til kommentar
Nelson09 Skrevet 2. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2013 Dag 1 da...Sol, sommer og snekring av platt satte en stopper for fotografiske eskapader. I en snekkerpause fikk jeg likevel tatt bilde av ei boligblokk i nabolaget. Den observante titter ser selvfølgelig den tradisjonelle trønderske byggeskikken. Bildet er ikke briljant hverken mtp på eksponering eller komposisjon. Fokus ser også ut til å ha ligget et stykke i forkant av bygget 1 Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 2. juni 2013 Del Skrevet 2. juni 2013 Kilkenny i stettglass - det kaller jeg en skikkelig snekkerpause Lenke til kommentar
Nelson09 Skrevet 4. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2013 dag 4 bilde 2. Ikke lett å komme seg ut om dagen I dag ble nytt kamera levert på døra så en ørliten runde måtte til. Ser ut til å kunne bli et hyggelig bekjentskap. Lenke til kommentar
Nelson09 Skrevet 5. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2013 Dag 5, bilde 3. Gikk meg på dette i et gammelt lager/skur langs Ladestien i TRD. Who are you? f/4, 1/40, ISO 6400 Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 7. juni 2013 Del Skrevet 7. juni 2013 Fin begynnelse, dag 4 ble utrolig flott. Lenke til kommentar
Rmatt Skrevet 7. juni 2013 Del Skrevet 7. juni 2013 Likte siste blide godt. Fint lys! Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 7. juni 2013 Del Skrevet 7. juni 2013 (Var det du som passerte meg på sykkel idag, forresten?) Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 7. juni 2013 Del Skrevet 7. juni 2013 Siste bilde ble bra. Flott lys, og det forteller en historie. Men hvilken historie? Jeg undres.. Lenke til kommentar
Nelson09 Skrevet 7. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2013 Dag 7. Sliter litt med kreativiteten om dagen.Endte opp med ett av mange "Måke sitter på et eller annet " bilde i dag. Innså etter noen minutter at måken ikke kom til å sette seg ned i hatten til store høvding så det ble med det ene på hodet (Var det du som passerte meg på sykkel idag, forresten?) Nei, kan ikke ha vært meg. Har sett på sykkelslangen og dekket som henger til framtidig reperasjon i gangen Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 7. juni 2013 Del Skrevet 7. juni 2013 (endret) Nei, kan ikke ha vært meg. Har sett på sykkelslangen og dekket som henger til framtidig reperasjon i gangen He,he...var en som var lik deg da, som smilte og hilste..fikk ikke helt plassert vedkommende. Og ditt dagens bilde tok jeg i en annen utfordring - lenge siden - Olav står der enda altså, hadde måke på hodet på mitt bilde også, og det var litt mer som hørte til måken der. Endret 7. juni 2013 av RandiA Lenke til kommentar
Nelson09 Skrevet 8. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2013 Dag 8. Før 6årsdag og mellom regnskurer. Hus ved Nidelven tatt fra Bakklandssiden Lenke til kommentar
Nelson09 Skrevet 18. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2013 Ramla ut her av forskjellige årsaker. Dag 9 WTF?!! WTF?!! by ReRiksen, on Flickr Lenke til kommentar
Nelson09 Skrevet 18. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2013 (endret) dag 15, Sol og finvær på Marinen Endret 18. juni 2013 av Nelson09 Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 18. juni 2013 Del Skrevet 18. juni 2013 13. ser hvor det er....den var flott. Lenke til kommentar
Fredrik27 Skrevet 19. juni 2013 Del Skrevet 19. juni 2013 Dag 13. var stilig.. Fine skyer Lenke til kommentar
Nelson09 Skrevet 21. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2013 Dag 21 Det er Vikingmarked i Djupvika på Lade i Trondheim. Denne karen levde seg inn i eventyret han fortalte Storytelling by ReRiksen, on Flickr Lenke til kommentar
ringperm Skrevet 22. juni 2013 Del Skrevet 22. juni 2013 Jeg er ikke spesielt kjent i Trondheim, og har egentlig ikke vært der siden 18 mai 1992 Men hadde jeg visst det var så flott som en del av disse bildene viser, så hadde jeg nok vurdert en tur innom tidligere. Favoritten er den speilblanke Nidelva. Og hadde det siste bildet vist ekte vikingspillere i seiersrus, så hadde nok det bildet blitt enda bedre. Men jeg skal ikke dra for mye fotball inn i dette her Lenke til kommentar
Fralbert85 Skrevet 23. juni 2013 Del Skrevet 23. juni 2013 HVOR er bilde 13 tatt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå