Moose Murders Skrevet 31. mai 2013 Del Skrevet 31. mai 2013 Jeg synes det ser tøft ut når folk trener i tights, men jeg skjønner ikke helt hensikten. Er det noen praktisk grunn til at det er bra å trene med tights? Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 31. mai 2013 Del Skrevet 31. mai 2013 (endret) Showoff Endret 31. mai 2013 av Priim 1 Lenke til kommentar
Han Far Skrevet 31. mai 2013 Del Skrevet 31. mai 2013 Veldig tøyelig og kommer ikke i veien for noe eller lager store spenninger. Vet om mange som har spjæret shorts under knebøy, ingen som har spjæret tights. Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 31. mai 2013 Del Skrevet 31. mai 2013 Veldig tøyelig og kommer ikke i veien for noe eller lager store spenninger. Vet om mange som har spjæret shorts under knebøy, ingen som har spjæret tights. Da har de brukt for trange shorts. 5 Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 31. mai 2013 Del Skrevet 31. mai 2013 Synes det er veldig behagelig å trene i tights, rett og slett. Lenke til kommentar
suuhoo Skrevet 31. mai 2013 Del Skrevet 31. mai 2013 Da jeg holdt på, var det i allefall mye mer behageligere å ha på seg under aktivitet. Meget lett og tøyelig og sitter tett. Lenke til kommentar
Han Far Skrevet 31. mai 2013 Del Skrevet 31. mai 2013 Da har de brukt for trange shorts. Shorts blir fort for trange av knebøy og helmelk. Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 31. mai 2013 Del Skrevet 31. mai 2013 Shorts blir fort for trange av knebøy og helmelk. Niggaplz, bruker 36/31 i buksestørrelse og tar 2*kv i bøy selv Shorts <3 Lenke til kommentar
Moose Murders Skrevet 3. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2013 Hva er det lurest å ha under? Gå kommando, liksom? Bokser virker klamt... Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 3. juni 2013 Del Skrevet 3. juni 2013 Jeg driver med yoga, og synes det er noe herk å trene i noe annet enn tights; alt annet jeg har prøvd legger alle mulige begrensninger på hvordan jeg kan bevege meg. Ulempen er selvsagt at de kan avsløre mer enn det som sunt er, man får håpe folk har vett til å se bort når en befinner seg i enkelte heller ukristelige positurer. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 3. juni 2013 Del Skrevet 3. juni 2013 Kompresjonstights . Fikk en til halv pris av ei venninne. Den blir ikke gjennomsiktig bak under knebøy ( ), og ingenting DISSER når jeg jogger . Dessuten er den tynn nok til at jeg ikke føler meg varm, som jeg gjerne gjør med bomull. Lenke til kommentar
lur4d Skrevet 3. juni 2013 Del Skrevet 3. juni 2013 (endret) "SKINS 400 Series is the only high performance apparel to take into account compression levels needed to increase oxygen delivery to active muscles while in motion. We call this dynamic gradient compression." "We’re not just trying to squeeze you. SKINS gradient compression has been engineered to provide the correct level of surface pressure to specific parts of the body. This enhances circulation and gets more vital oxygen to your active muscles – boosting your power, speed and stamina. Improved circulation also helps to eliminate lactic acid build up and other metabolic wastes during an intense workout. The result? You go harder, for longer and recover faster. This scientifically proven technology is featured in all A200 products." "Less vibration in your muscles Less soft tissue damage Less soreness after exercise A decreased risk of muscular injury during times of fatigue" Er vel noe i den duren. Bruker halv-tights selv, pga. skader i lysken. Det er mye bedre når jeg trener med tightsen. Endret 3. juni 2013 av jdmik Lenke til kommentar
MrL Skrevet 3. juni 2013 Del Skrevet 3. juni 2013 Når man ser jenter i tights, så ja, innser man at noen oppfinnelser av menneskeheten rett og slett er geniale 7 Lenke til kommentar
nomore Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Når man trener er det utrolig behagelig med klær som _sitter_ og ikke flytter på seg. I tillegg er eg overbevist over at tights holder meg mer avkjølt enn hva løse treningsklær ville gjort. Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Når man ser jenter i tights, så ja, innser man at noen oppfinnelser av menneskeheten rett og slett er geniale Og når man ser menn i tights innser man at den søte smaken aldri er der uten den sure. Lenke til kommentar
Korporal Kranium Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Når man ser jenter i tights, så ja, innser man at noen oppfinnelser av menneskeheten rett og slett er geniale Ja, men når man ser menn springe rundt i de innser man også at de kan backfire ganske kraftig. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå