iverha2 Skrevet 31. mai 2013 Del Skrevet 31. mai 2013 (endret) Hei! Fekk i oppdrag av Tine Meieriet Byrkjelo å lage reklamefilm for bedrifta. Filmen blir brukt til promotering av bedrifta, og blir vist blant anna til skuleelevar som er på besøk. https://vimeo.com/67392332 Kritikk mottas gjerne. Endret 31. mai 2013 av iverha2 Lenke til kommentar
Lars1998 Skrevet 31. mai 2013 Del Skrevet 31. mai 2013 Hei, den var kjempe bra! Tror jeg ikke har noe kritikk, for min del var den perfekt Likte kameravinklene og føringen av kameraet, det var en flott reklamefilm. Lenke til kommentar
iverha2 Skrevet 1. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2013 Hei, den var kjempe bra! Tror jeg ikke har noe kritikk, for min del var den perfekt Likte kameravinklene og føringen av kameraet, det var en flott reklamefilm. Tusen takk for responsen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 2. juni 2013 Del Skrevet 2. juni 2013 Det virket som hvitbalansen var feil (i forhold til de andre klippene i filmen) på utescenene i begynnelsen av filmen. Var veldig rød-lilla og blendet ikke bra inn med resten av materialet. Lenke til kommentar
iverha2 Skrevet 3. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2013 Det virket som hvitbalansen var feil (i forhold til de andre klippene i filmen) på utescenene i begynnelsen av filmen. Var veldig rød-lilla og blendet ikke bra inn med resten av materialet. Ja, den blei skutt med både feil Kelvin - men det pleier å gå greit å fikse i post - og litt verre; feil innstillingar i Picture Control. Gjorde et forsøk på å redde den inn, men er begrensa kor mykje enn kan gjere med så komprimert videomateriale. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå