y tho Skrevet 31. mai 2013 Del Skrevet 31. mai 2013 Hadde da lyst til å prøve 2,7k på GoProen min men har et svært irriterende problem, den vil bare filme i 14 sekunder uansett. Har formatert kortet men hjelper ikke. Er SanDisk MicroSDHC Class10 32GB Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 31. mai 2013 Del Skrevet 31. mai 2013 Har du prøvd å oppdatere firmware? Lenke til kommentar
y tho Skrevet 31. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2013 Har du prøvd å oppdatere firmware? Jepp, problemet ble ikke borte :/ Lenke til kommentar
greenman Skrevet 31. mai 2013 Del Skrevet 31. mai 2013 Formatterte du kortet i kamera eller PC? Lenke til kommentar
hurdava Skrevet 31. mai 2013 Del Skrevet 31. mai 2013 Det kan være verdt et forsøk og bytte ut minnekortet... Lenke til kommentar
Kristallo Skrevet 31. mai 2013 Del Skrevet 31. mai 2013 (endret) Jeg hadde problemer med at opptaket stoppet etter 10-20 sekunder og det forsvant når jeg formaterte kortet I kameraet. Ellers er det mange som sliter med SanDisk I GoPro 3 Black så det kan være kortet som ikke er raskt nok. Endret 31. mai 2013 av Kristallo Lenke til kommentar
Olympen Skrevet 31. mai 2013 Del Skrevet 31. mai 2013 GoPro 3 Black er kresen på kortet. SanDisk Ultra leveres som klasse 10, men holder ikke til GoPro 2,7k - da må du i tilfelle ha SanDisk Ekstrem! Aller helst ville jeg ha valgt et annet merke siden mange tester viser at SanDisk ikke klarer å levere de lovte hastigheter. Lenke til kommentar
y tho Skrevet 31. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2013 GoPro 3 Black er kresen på kortet. SanDisk Ultra leveres som klasse 10, men holder ikke til GoPro 2,7k - da må du i tilfelle ha SanDisk Ekstrem! Aller helst ville jeg ha valgt et annet merke siden mange tester viser at SanDisk ikke klarer å levere de lovte hastigheter. Rart at da GoPro selv selger SanDisk sine SD kort på siden deres Men men.. Lenke til kommentar
y tho Skrevet 31. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2013 Formatterte du kortet i kamera eller PC? PC Lenke til kommentar
mannyboi Skrevet 31. mai 2013 Del Skrevet 31. mai 2013 Hva skjer når du filmer i 4K? Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 31. mai 2013 Del Skrevet 31. mai 2013 PC Alltid, alltid alltid formater kortet i kameraet. 2 Lenke til kommentar
y tho Skrevet 31. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2013 (endret) Alltid, alltid alltid formater kortet i kameraet. Du verden du verden, når jeg formaterte den i kameraet funka det vettu Jaja, noen ganger fikser kameraet problemet selv, takk for tipset. Takk for alle svar! Endret 31. mai 2013 av ImBrakkie Lenke til kommentar
Olympen Skrevet 1. juni 2013 Del Skrevet 1. juni 2013 Du verden du verden, når jeg formaterte den i kameraet funka det vettu Jaja, noen ganger fikser kameraet problemet selv, takk for tipset. Takk for alle svar! Sjekk kvaliteten ved avspilling! Har vanskelig for å tro at du får en god flyt med 2,7k på et Ultra kort!? Lenke til kommentar
y tho Skrevet 1. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2013 Sjekk kvaliteten ved avspilling! Har vanskelig for å tro at du får en god flyt med 2,7k på et Ultra kort!? Altså Windows Media Player klarte ikke spille av (Ikke overraskende) men VLC klarte det helt fint uten noen problemer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå