Hoywin Skrevet 31. mai 2013 Del Skrevet 31. mai 2013 Bruker: Hoywin Utfordring: Digilog Deltakernivå: Kandidat Utstyr: Canon 40d, pentax 50mm f2, Albinor 28mm f2.8 og store mengder teip til skjerm. Utfordringa går ut på å gå så langt fra automatikk og elektronikk som mogleg, ved å benytte eldre mf-optikk og ved å dekke over skjermen, vil eg forhåpentleg tenkje betre gjennom kvart bilete før eg faktisk tek det. Eg vil også kjøre lysmåliga etter instinkt (eventuelt sunny 16), der eg vil setje eksponeringsverdiane før eg ser inn i søkjaren og på lysmålaren, om det skulle vise seg at eg bommar fullstendig, så får det berre stå til. Planen er eigentleg å gå til anskaffelse av eit hasselblad i v-serien så fort feriepengene kommer på konto, så denne månaden blir ei førebuing for ei heilanalog framtid. 1 Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 31. mai 2013 Del Skrevet 31. mai 2013 Liker utfordringen. Kjøpte nylig et OM-1-kamera, og det er noe veldig sjarmerende med å låse ISO og bare forholde seg til den vippende pinnen i søkeren. Lenke til kommentar
Hoywin Skrevet 31. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2013 Dei tidlege OM-ane er ingenting mindre enn fantastiske. Sku vel helst kjørt heilanalog med ME-en, er som du seier veldig sjarmerande å bruke slike lågteknologiske arbeidshestar, er så ufatteleg mykje lettare å konsentrere seg om det som er framfor kamera. Men det blir nok likevel litt for tungvindt å sende inn til fremkalling for ei slik utfordring. Til oktoberfesten blir det forøvrig hassy og mørkeromsarbeid, litt meir stas å framkalle sjølv framfor å la maskina på den lokale fotobutikken gjere det. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 31. mai 2013 Del Skrevet 31. mai 2013 Vel den mest hardcore utfordringen jeg har sett her hittil - blir spennende! Lenke til kommentar
Hoywin Skrevet 1. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2013 1. Juni [1/125 sek, pentax 50mm f.2 @ f.4, iso 400] Tja, kva skal eg seie, ut av 28 bilder var 10 av dei undereksponerte og av desse var 4 undereksponert med minst 2 EV. Det var nok ekstra krevjande å finne ut av "lysmålinga" i dag, sidan eg gjekk inn og ut av tett skog samt at det var veldig varierande skydekkje, som veksla mellom lett overskya og plaskevær, så reknar med at treffprosenten vil gå opp ut over i juni. Lenke til kommentar
Blomvik Skrevet 1. juni 2013 Del Skrevet 1. juni 2013 Ett pent bilde, veldig flotte farger. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 2. juni 2013 Del Skrevet 2. juni 2013 Jeg synes at du bør være fornøyd med 18 treff av 28 mulige på eksponeringen. Behagelige fargetoner i bilde #1. Lenke til kommentar
Hoywin Skrevet 2. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2013 (endret) 2.juni: [1/2000, pentax 50mm f.2 @ f.4, iso 400] I dag var eksponeringa mi håplaus, tok berre ein kjapp tur pga været, i alt 3 bilete, alle saman undereksponerte. Fekk havleis redda dei i råbehandling, men med støy og uskarpleik til følgje. [edit, gjorde etterbahandliga på htpc i går, det kanskje dummaste eg har gjort. So lasta opp ny versjon uten oversaturerte og fæle fargar.] Endret 3. juni 2013 av Hoywin 1 Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 3. juni 2013 Del Skrevet 3. juni 2013 Det ble stilig det siste her. Fargene var fine, og jeg liker enkelheten i bildet. Synes kanskje døra skulle ha vært trukket 0,5-1cm inn mot midten. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 3. juni 2013 Del Skrevet 3. juni 2013 Det burde vel være "lov" å bruke ekstern lysmåler - som du sikkert også bruker ved storformat-foto? Lenke til kommentar
Hoywin Skrevet 3. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2013 Lov og lov, selvfølgelig kunne eg berre brukt ein lysmålar, innebygd eller ikkje, men som ei personleg øving tykkjar eg at utbyttet som eg får av å tenkje gjennom biletet i forkant, og mentalitetet eg då tvinger meg sjølv inn i, er vel verdt risikoen med å bomme fullstendig og ende med eit ubrukeleg bilete. I dag er det forresten endelig sol, så da blir det lettere å anvende sunny 16. Lenke til kommentar
Hoywin Skrevet 3. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2013 3. Juni [1/125, albinor 24mm f.2,8 @ f.4, iso 320] I dag gjekk eksponeringen som en lek, kjørte etter sunny 16 med småjusteringer etter forholda, og alle bileta var akseptabelt eksponert - sjølve bileta var riktignok av den småkjedlege typen, men slik kan det gå. Fant eit gamalt drivhus i dag, så reiser nok tilbake en dag med bedre lysforhold, vart litt for heftig dynamikk for min stakkars canon. Lenke til kommentar
Hoywin Skrevet 4. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2013 4. Juni Var lite inspirert til å ta bilete i dag, så vart berre ein rask snap på vei til skule. I tillegg bomma eg på fokus, merker igrunn at det er vanskelig å fokusere heilt riktig manuelt på 40d-en, i alle fall uten å kunne bruke liveview ^^ Sidenote: litt vel i overkant oppskarpa og kontrastert, men synest igrunn at det gjekk bra, og at biletet spelar meir på teksturane og dermed blir ein tanke meir abstrakt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå