xtyfoonx Skrevet 2. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2013 Jeg ville heller gått for Naos 8200 Reason? Lenke til kommentar
oddsmurf Skrevet 2. juni 2013 Del Skrevet 2. juni 2013 Ikke noe spesielt bortsett fra at jeg aldri har hørt noen si et ord om CM Storm sine muser, hverken positivt eller negativt. Jeg har derimot hørt masse bra om Mionix sine datamuser. Lenke til kommentar
xtyfoonx Skrevet 2. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2013 Ikke noe spesielt bortsett fra at jeg aldri har hørt noen si et ord om CM Storm sine muser, hverken positivt eller negativt. Jeg har derimot hørt masse bra om Mionix sine datamuser. OK men andmeldelser fra komplett sier at cm storm sine er ekstremt bra mus.... Lenke til kommentar
Mhanssen87 Skrevet 9. juni 2013 Del Skrevet 9. juni 2013 Anbefaler på det sterkeste MadCatz R.A.T 7 !! Har denne selv, var litt uvant i begynnelsen siden jeg ikke har fulgt "langefinger på scroll regelen", men etter denne tilvenningen har jeg vært storfornøyd God respons på både DPI og knappene. Lenke til kommentar
xtyfoonx Skrevet 9. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2013 Anbefaler på det sterkeste MadCatz R.A.T 7 !! Har denne selv, var litt uvant i begynnelsen siden jeg ikke har fulgt "langefinger på scroll regelen", men etter denne tilvenningen har jeg vært storfornøyd God respons på både DPI og knappene. Jeg har den selv akkuratt nå. Har vært god den . Men merker at sensoren begynner å slite litt. Har hatt den i nesten 1 år nå da. så tenkte kanskje oprøve en ny mus. Lenke til kommentar
Mhanssen87 Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Jeg har den selv akkuratt nå. Har vært god den . Men merker at sensoren begynner å slite litt. Har hatt den i nesten 1 år nå da. så tenkte kanskje oprøve en ny mus. Hehe, hadde litt sensor trøbbel selv en i starten og fant ut at et meget lite hår laget helvete for sensoren. Lenke til kommentar
xtyfoonx Skrevet 11. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2013 Hehe, hadde litt sensor trøbbel selv en i starten og fant ut at et meget lite hår laget helvete for sensoren. serr? ser det er et lite hår der nå kanskej prøve å rense den ) mnen skal fortsatt kjøpe ny. Lenke til kommentar
Mhanssen87 Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 serr? ser det er et lite hår der nå kanskej prøve å rense den ) mnen skal fortsatt kjøpe ny. Hehehe ! Du får prøve på det Lenke til kommentar
TarzanIUnderbuksa2 Skrevet 17. september 2014 Del Skrevet 17. september 2014 Har behov for en gaming mus selv også. Har ikke behov for veldig mange knapper, så jeg vurderer denne: http://www.elkjop.no/product/data/mus-og-tastatur/ROCCKONEXTD/roccat-kone-xtd-gaming-mus Ønsker tilbake mld på erfaringer for denne musen. Har prøvd "mitt" nusegrep på en utstillingsmodell og den passer veldig bra i min hånd. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 17. september 2014 Del Skrevet 17. september 2014 (endret) Har behov for en gaming mus selv også. Har ikke behov for veldig mange knapper, så jeg vurderer denne: http://www.elkjop.no/product/data/mus-og-tastatur/ROCCKONEXTD/roccat-kone-xtd-gaming-mus Ønsker tilbake mld på erfaringer for denne musen. Har prøvd "mitt" nusegrep på en utstillingsmodell og den passer veldig bra i min hånd. Kun hørt positive ting om den musa. Dessuten har du jo 30 dagers full returrett hos elkjøp visst du skulle være missfornøyd. Til skytespill ville jeg nok valgt en optisk mus istedenfor laser, men det er bare personlig preferanse. Endret 17. september 2014 av KimWhinesAlot Lenke til kommentar
TarzanIUnderbuksa2 Skrevet 17. september 2014 Del Skrevet 17. september 2014 Spiller mmo spillet Lord of the rings. Kan ikke kalle det et skytespill:). Hvordan er denne sammelignet med deathadder? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå