Delvis Skrevet 31. mai 2013 Del Skrevet 31. mai 2013 En av tidenes beste serier "Vi på Saltkråkan" går disse dager i reprise på NRK hver søndag. Kunne tenkt meg alt på DVD(eller Blue ray for den del). Når jeg ser på oversikten her på CDON er der forskjellig. Og samme her på IMDb og så diverse Tjorven her fra nr 15 - 21 De samleboks utgavene med 6 discs er det med alt det, eller er det bare første serien med de 13 episodene? Lenke til kommentar
Knut Lavngard Skrevet 13. juli 2013 Del Skrevet 13. juli 2013 (endret) Det står produksjonsår 1964. I tillegg står det 336 minutt speletid, noko som vert knapt 26 minutter per episode om det er 13 episodar. Så alt tyder på at det "kun" er den første serien med 13 episoder. Og det er like greit, for det som vart laga utover dette var berre møl. Men den originale serien er jo særs god, Melker-show frå ende til annan. Hugsar sjølv då eg såg dette fyrste gongen på nyåret i 1965. Den svenske wikipedia-sida fortel også at det var om lag 25 minutt per episode, så då er saki biff. Endret 13. juli 2013 av Knut Lavngard 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå