Stim Skrevet 23. september 2003 Del Skrevet 23. september 2003 Les mer her: http://fedora.redhat.com Dette vil si at den versjonen av Redhat som du laster ned vil bli hetende Fedora Project om jeg ikke tar feil. Organisasjonen vil bli mer Debian lik og mer åpen en før. Release dato: http://fedora.redhat.com/participate/schedule/ Lenke til kommentar
xeon Skrevet 24. september 2003 Del Skrevet 24. september 2003 Faens møkka dritt.. * This merger necessitates the removal of certain problematic packages due to licensing issues. For de av dere som ikke forstår hva dette betyr så er det synonymt med rm -rf xine.rpm MPlayer.rpm Det var nå tross alt det som var noe av poenget med hele greine.. Hva i allverden skal vi med alle de andre tulle-pakkene når ikke man får spilt av mp3 eller filmer ??? :S ******* EDIT: da er det jo bare å gå tilbake til gamle, og jeg som tross alt hadde håpet at dette fedora greine tross alt kunne bli noe av.. http://freshrpms.net/index-main.html Lenke til kommentar
Stim Skrevet 24. september 2003 Forfatter Del Skrevet 24. september 2003 Det jeg ser er at apt og yum kommer med fra start. Alt du trenger er å legge til freshrpms repository og så er du klar til litt R&R. Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 24. september 2003 Del Skrevet 24. september 2003 å bruke både Fedoras og freshrpms repository skal vistnok føre til nasty dependencies. Lenke til kommentar
Stim Skrevet 24. september 2003 Forfatter Del Skrevet 24. september 2003 F**. Bruker bare freshrpms. Lenke til kommentar
slime mold Skrevet 24. september 2003 Del Skrevet 24. september 2003 Dette er jo det beste som har hendt Red Hat i nyere tid. Ikke bare har up2date fått apt- og yum-støtte, men Fedora Project får kanskje apt med som standard. I tillegg utvikles pakkene i Fedora-arkivet av et åpent team der hver som helst kan delta, og har unstable-, testing- og stable-brancher, akkurat som Debian. Med tid blir freshrpms overflødig, så ikke få panikk. Vær glad! Lenke til kommentar
xeon Skrevet 25. september 2003 Del Skrevet 25. september 2003 Dette er jo det beste som har hendt Red Hat i nyere tid. Ikke bare har up2date fått apt- og yum-støtte, men Fedora Project får kanskje apt med som standard. I tillegg utvikles pakkene i Fedora-arkivet av et åpent team der hver som helst kan delta, og har unstable-, testing- og stable-brancher, akkurat som Debian. Med tid blir freshrpms overflødig, så ikke få panikk. Vær glad! Jeg tror ikke du forstod poenget mitt.. Det betyr ingen apt-get install xine && apt-get install mplayer.. Det er negativt for RedHat i sin helhet.. Lenke til kommentar
slime mold Skrevet 25. september 2003 Del Skrevet 25. september 2003 Du kan ta gift på at noen kommer til å lage et non-free-arkiv, slik som Debian har. Ikke få panikk. Lenke til kommentar
wil Skrevet 25. september 2003 Del Skrevet 25. september 2003 jepp da er det bare å glede seg til 3 november da. det gjør iallefall jeg. å red hat som er så bra fra før også da. hehe dette kan bli litt morsomt. gidder ikke å laste ned beta versjoner så jeg venter til 3 november uannsett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå