jeanette roger Skrevet 31. mai 2013 Del Skrevet 31. mai 2013 PADDE Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
raaen Skrevet 31. mai 2013 Del Skrevet 31. mai 2013 Kool Padde... likte begge like godt,fint og enkelt motiv og flott m det duse rundt håper du får en fin ferie... CR 1 Lenke til kommentar
Terje Solfugl Skrevet 31. mai 2013 Del Skrevet 31. mai 2013 Kul padde Jeanette, men du som har så mange kameraer og linser burde "skjerpet" skarpheten ytterligere fra du "skøt" bildet Ellers digger jeg bildene dine, klem fra Terje . 1 Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 1. juni 2013 Del Skrevet 1. juni 2013 Et festlig portrett dette 1 Lenke til kommentar
Knut S Skrevet 1. juni 2013 Del Skrevet 1. juni 2013 Fint bilde, likte spesielt at øyene ble så klare. Ellers er det som Terje sier, skulle ønske det ble litt skarpere resten av padda også. 1 Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 2. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2013 Kul padde Jeanette, men du som har så mange kameraer og linser burde "skjerpet" skarpheten ytterligere fra du "skøt" bildet :)Ellers digger jeg bildene dine, klem fra Terje . takk terje,enig m kamera og utstyr,men dette er et gammelt bilde tatt m tror et gammelt kamera...er ikke altid man har alt utstyr tilgjengelig heller vet du det veier jo en del kg...fikk en del ekstra utg jeg hadde glemt overvekt på reisen...ai ai... så husk det til alle som skal ut reise..de er jo blitt hel sprø når det gjelder overvekt-- skulle selv ønsket at padda ble klar og om mulig en prins men denne gangen...endte det med at padder er padder og blir ikke prinser... ønsker deg god natt og så glad for du komenterer bilde mitt på godt og vondt ----smil takk vennen min Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 2. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2013 Kool Padde... likte begge like godt,fint og enkelt motiv og flott m det duse rundt håper du får en fin ferie... CR tusen takk for hyggelig kommentar Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 2. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2013 Et festlig portrett dette tusen takk Torhild....jeg likte han ganske godt selv . men mangler litt klarhet ser jeg i etterkant Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 2. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2013 Fint bilde, likte spesielt at øyene ble så klare. Ellers er det som Terje sier, skulle ønske det ble litt skarpere resten av padda også. takker så mye og ser terjes poeng her...det er en uklar padde som da alderi vil bli en prins....he he...men jeg likte motivet...men oxo enig i all uklarheten...tusen hjertelig takk for kommentaren...smil Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 3. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2013 jeg er happy med at padder forblir padder,og prinser er prinser--- som spader er spader kroner er kroner---- smil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg