rolvs Skrevet 31. mai 2013 Del Skrevet 31. mai 2013 Hei! Jeg er på jakt etter en god mobil for svaksynte. Doro er ikke aktuelt, siden personen skal bruke den til å ta bilder med og vil ha gode bilder. Tenker helst på en Android telefon. Noen som har noen anbefalinger her? Finnes det gode programmer på Google Play for å kunne gjøre ting større og bedre for svaksynte? Alle tips mottas med takk! Lenke til kommentar
SilverSondre Skrevet 31. mai 2013 Del Skrevet 31. mai 2013 Jeg tror det er sånn at på samsung sine mobiler (android) så har du en enkel menymodus der de viktigste tingene (kamera, tlefeon, meldinger) er med store og tyydelige ikoner Lenke til kommentar
rolvs Skrevet 31. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2013 Takker for svar! Er det sånn her at en kan gjøre så å si alt i dette grensesnittet eller er det bare for å starte programmer? Ønsker helst større tekst over alt. Lenke til kommentar
deac Skrevet 31. mai 2013 Del Skrevet 31. mai 2013 Du kan velge å ha teksten svært stor på samsung telefonene hverfall, ligger under innstillinger og skjerm såvidt jeg vet. Dette kombinert med Enkel Visning gjør den ideel for svaksynte. Lenke til kommentar
Newton Skrevet 31. mai 2013 Del Skrevet 31. mai 2013 Hei! Jeg er på jakt etter en god mobil for svaksynte. Doro er ikke aktuelt, siden personen skal bruke den til å ta bilder med og vil ha gode bilder. Tenker helst på en Android telefon. Noen som har noen anbefalinger her? Finnes det gode programmer på Google Play for å kunne gjøre ting større og bedre for svaksynte? Alle tips mottas med takk! Du kan gjerne sjekke ut hva iPhone har å by på for svaksynte - iOS har en lang rekke innebygde funksjoner og tilpasninger som enkelt kan aktiveres for bedre tilgjengelighet for disse brukerne: http://www.apple.com/accessibility/iphone/vision.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå