jegersåmongo Skrevet 1. juni 2013 Del Skrevet 1. juni 2013 Dårlig formulering av meg, unødvendig kverulering og drittungefakter fra deg. Enig i din første vurdering, den andre passer på den "drittungekveruleringen" du begikk ved å kommentere slik som du gjorde :-) Det er ikke smart å lyve! Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 2. juni 2013 Del Skrevet 2. juni 2013 Hva med Beats audio? Fungerer dette på ren Google Lenke til kommentar
johanf Skrevet 2. juni 2013 Del Skrevet 2. juni 2013 Hva med Beats audio? Fungerer dette på ren Google Kan jeg ikke tenke meg, og for min egen del hadde det ikke vært så farlig med akkurat det. Lenke til kommentar
EirikLF Skrevet 2. juni 2013 Del Skrevet 2. juni 2013 (endret) Hva med Beats audio? Fungerer dette på ren Google Det jeg vet er at det ikke er noen knapp for å skru det av og på, men jeg er ikke sikker på om beats er alltid på eller alltid av. Endret 2. juni 2013 av EirikLF 1 Lenke til kommentar
BeachDumb Skrevet 4. juni 2013 Del Skrevet 4. juni 2013 http://www.theverge.com/2013/5/30/4380574/htc-one-with-stock-android-hands-on "BEATS WON'T PUT AN ICON IN THE MENU BAR Of course, the big question with running stock on the One is how HTC's unique hardware features will work without its software, and it sounds like there's good news: Google told me Beats Audio will still work ? the hardware optimization is active all the time, but it won't put an icon in the menu bar. HTC's UltraPixel camera module is still present, but it's being made to work with the stock Android camera app ? Googles Hugo Barra said it'll just "do what it does,"" Lenke til kommentar
zlpw0ker Skrevet 8. juni 2013 Del Skrevet 8. juni 2013 lol,det er jo ikke ren android når det kommer med htc sin egen utviklet sense med på den såkalte HTC One ren android telefon. Siden Sense er HTC sin versjon av Samsung Touchwiz,thats some bullshitt. Lenke til kommentar
EirikLF Skrevet 8. juni 2013 Del Skrevet 8. juni 2013 (endret) lol,det er jo ikke ren android når det kommer med htc sin egen utviklet sense med på den såkalte HTC One ren android telefon. Siden Sense er HTC sin versjon av Samsung Touchwiz,thats some bullshitt. HTC One Google edition kommer ikke til å ha Sense, beats er bare en liten del av sense, og kan installeres helt separat. http://forum.xda-dev...d.php?t=1525226 Jeg kan ikke helt se hvordan det kan være noe problem at de har inkludert beats, det ser ut til å være helt usynlig, og skal være bedre tilpasset telefonens hardware enn standard drivere. Beats ser også ut til å være kompatibelt med alle nyere android versjoner helt uten videre, så det skulle ikke være noe hinder når neste oppdatering kommer ut. Når det er sagt, vil jeg også si at beats virker som et meningsløst prosjekt i utgangspunktet, men hvis det har hw spesifikke tilpasninger kan det være litt positivt. Det er google som lager softwaren til google edition telefonene, og hvis de har valgt å inkludere beats audio, regner jeg med de har gjort de samme vurderingene som meg. Endret 8. juni 2013 av EirikLF 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg