Pubé Skrevet 31. mai 2013 Del Skrevet 31. mai 2013 Flytter for meg selv om ikke så veldig lenge og tenker jeg skal skaffe meg en TV når jeg har fått flyttet. Skal flytte 150 mil med en personbil, så det blir lite plass til en TV og henger er ikke en mulighet. Så om jeg kjøper en 42-48" LED TV på 15-20 kg, hvor mye må jeg regne med å måtte betale? Og er det bedre å benytte seg av et annet firma enn Posten/Bring? Skal flytte til Andenes og tenker på å sende TV'en hjemover til Østfold når jeg flytter tilbake igjen. Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 31. mai 2013 Del Skrevet 31. mai 2013 Normal frakt på en TV er 8-900 pg opp til 1500,- hvis jeg ikke tar helt feil. - Sjekk komplett e.l. og legg en TV i handlekurven. Lenke til kommentar
andreasn Skrevet 31. mai 2013 Del Skrevet 31. mai 2013 Nettbutikkene har spesialavtaler så de har en litt annen pris. Ifølge prisveilederen til Posten koster det fra 360,- å sende en pakke på 25-35 kilo. Spesialgods koster 98,- ekstra: "Spesialgods er pakker med lengde over 120 cm og bredde over 60cm og/eller høyde over 60 cm. Pakke uten ytre emballasje. Pakke i rullform. Maks lengde 240 cm. Maks lengde pluss omkrets 360 cm." Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 31. mai 2013 Del Skrevet 31. mai 2013 TV'er blir stort sett alltid sendt som pallefrakt, så da er det helt andre priser (Og flere aktører) Men det er jo enkelte aktører som tilbyr fri frakt, som f.eks Netonnet? Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 2. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2013 Frakten fra nettbutikk og til meg er ikke det jeg bryr meg om, men hvilket selskap jeg burde velge og hvor mye det vil koste. Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 2. juni 2013 Del Skrevet 2. juni 2013 Her kan du beregne pris med tollpost hvis du lager bruker; http://www.tollpost.no/minside/PRIS?&TPServiceCategoryID=104 Regn med fra 1000-2000,- et sted. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå