Knut S Skrevet 31. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2013 Syns disse nøstene her var så fine Det som også er litt morsomt er at jeg får lov til å komme så tett innpå de. Andre folk som kom fornærme ble jagd vekk fra foreldrene. Men har jo vært der endel med kameraet så de kjenner meg nok igjen Lenke til kommentar
Astrid E. Saltveit Skrevet 31. mai 2013 Del Skrevet 31. mai 2013 Veldig fine, disse gåsebildene Tror kanskje jeg liker v2 best, hvor hele familien er samlet og ungene er opptatt med å finne mat mens foreldrene passer godt på. Fine detaljer og godt eksponert Må være veldig moro å få være en utvalgt til å få komme nær de små nøstene Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 31. mai 2013 Del Skrevet 31. mai 2013 v2 er et herlig familiebilde - likte det best Lenke til kommentar
Knut S Skrevet 31. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2013 Takk for det Astrid og Torhild. Ja det er kjempemoro å få komme så nær. Det gir noe ekstra det å få følge dyra på den måten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg