Ida Oftebro Skrevet 31. mai 2013 Del Skrevet 31. mai 2013 Publikum strømmet til når Tele2 åpnet sin første butikk på Strømmenstorsenter.Flere hundre i kø for supertilbud Lenke til kommentar
Gjest medlem-169651 Skrevet 31. mai 2013 Del Skrevet 31. mai 2013 Om de nå kunne lære seg å fjerne operatørlåsen når man ber om det uten å kreve tusener av kroner i gebyr, så hadde det vært fint. Ja, det er noen som påstår at de er så hjelpsonmme med det så, men mine erfaringer er noe helt annet. Lenke til kommentar
danielchr Skrevet 3. juni 2013 Del Skrevet 3. juni 2013 Om de nå kunne lære seg å fjerne operatørlåsen når man ber om det uten å kreve tusener av kroner i gebyr, så hadde det vært fint. Ja, det er noen som påstår at de er så hjelpsonmme med det så, men mine erfaringer er noe helt annet. Alle normale kontrakter med tidsbegrensning har bruddgebyr i en eller annen form. Dette gjelder uansett bransje og er helt normalt/lovlig dersom den ene parten velger å bryte avtalen. Dersom Tele2 bryter avtalen på en eller annen måte, vil de også juridisk sett være pliktig til å erstatte kunden også. Det ville rett og slett vært dumt rent økonomisk av operatørene å ikke stille krav om lås når de sponser mobiler. Lenke til kommentar
Zinna Skrevet 3. juni 2013 Del Skrevet 3. juni 2013 @freddjoh, Tele2 har ikke hatt operatørlås på noen terminaler de siste 3 årene, ikke netcom heller. Sett bort ifra apple som krever det, men der låser de opp telefonen kostnadsfritt 10minutter etter du har motatt den hvis du ringer inn. Kun Telenor som fortsatt låser alle terminalene sine. Hvis du skal kritisere Tele2 for noe så se heller på at de mangler tvilling-sim tjeneste, mulighet for forsikring++ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg