Gå til innhold

Win 2000: problem med nettverk + reboot.

Sentinel

Anbefalte innlegg

Hei, jeg har nettopp installert win 2000. Når jeg prøver å koble meg opp mot internett rett etter oppstart, så virker det som om windows henger seg i ca 30sek. Etter oppkobling er fullført kommer ikke browsere, ICQ eller andre internett relaterte programmer online.

Det kan ta flere minutter før det kommer noe respons. Noen ganger rebooter maskina seg uten varsel.

Har kjørt service pack 1 og 2. Bruker også nyeste drivere til: K7t pro2a, AMD1000, geforce2mx og Realtek RTL8029 PCI Ethernet. Bruker Telenor sin adsl pakke.

Noen som vet hvordan jeg kan få det stabilt ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:

On 2001-10-18 03:51, Sentinel skrev:

Hei, jeg har nettopp installert win 2000. Når jeg prøver å koble meg opp mot internett rett etter oppstart, så virker det som om windows henger seg i ca 30sek. Etter oppkobling er fullført kommer ikke browsere, ICQ eller andre internett relaterte programmer online.

Det kan ta flere minutter før det kommer noe respons. Noen ganger rebooter maskina seg uten varsel.

Har kjørt service pack 1 og 2. Bruker også nyeste drivere til: K7t pro2a, AMD1000, geforce2mx og Realtek RTL8029 PCI Ethernet. Bruker Telenor sin adsl pakke.

Noen som vet hvordan jeg kan få det stabilt ?

Les denne:

http://forum.hardware.no/viewtopic.php?top...c=1396&forum=61

Under Win2000 bør du bruke RASPPPoE ikke PPPoE som det står i Telnor ADSL. PPPoE fungerer fint under Win98se/Me.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...