Bjerknez Skrevet 30. mai 2013 Del Skrevet 30. mai 2013 Er det noen her som skal på DOK:13 i Fredrikstad til lørdagen? Fikk lyst til å bli med på dette, samt ta en pils eller to på brygga senere på kvelden. Kan lese om arrangementet her: http://litthusfred.no/events/dok13/ Dagspass koster 480,- Jeg skal vertfall tamedmeg kompakten å knipse litt bilder underveis samt i byen etterpå. Det er jo lørdag og sommer, så her er det bare å fyre opp ISO'en og knipse gatebilder til krampa tar deg! Men usikker på hvor lyst jeg har til å dra helt alene da... Lenke til kommentar
ehauger Skrevet 30. mai 2013 Del Skrevet 30. mai 2013 Hadde det ikke vært for at jeg skal fullføre masteroppgaven min (og bli uskikkelig full) på lørdag så hadde det vært gøy. Spesielt når det er innafor studiefeltet mitt. Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 30. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2013 Kan være med på og bli uskikkelig full, men masteroppgaven får du klare selv Noen andre som skal dit? Sitter klar med kortet nå for å kjøpe billett, men har ikke veldig lyst til å dra alene... Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 31. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2013 Ingen her som skal slå seg med på dette i morgen altså? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 31. mai 2013 Del Skrevet 31. mai 2013 Hadde helt glemt denne, så nå har jeg laget andre planer for helgen. Og i motsetning til dere skal jeg ikke bli uskikkelig full heller Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå