Gå til innhold

Vil dere anbefale Halo?

Plomma2

Anbefalte innlegg

Vil faktisk påstå at Nolf2 er et par hakk bedre enn Halo. Halo hadde vært knakende bra (på PC) for et par år siden, men nå er det forbigått av en hel del andre spill, både når det gjelder grafikk og gameplay (trenger jeg å nevne de irriterende korridor- og library-levelene?).

Mnei, Halo har hatt sin storhetstid. Det var for halvannet år siden, på X-Box, med en kamerat i sofaen. Det er underholdende nok på PC, men ingenting å gispe og oje etter.

Noen har ikke fått den dosen av å spille 12-16 stykker på nettet nei.. Er så j. underholdende at jeg synes ingen spill kan sammenlignes der (joda, Jedi Academy :) ) Jeg kjøpte Halo dagen det kom på Xbox og spilte gjennom det så mange ganger til jeg var dritlei.

På pc er det ikke noe annet enn positivt å runde det et par ganger til, men som sagt multiplayer delen er noe av det beste jeg har testa. :yes:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hos meg hakker det i ca 5sek hver gang jeg går forbi en checkpoint, men det er vel kanskje normalt?

Hadde problemer med å kjøre spillet i 1024*768. Burde ikke det gått fint med maskinen i siggen.

Noen som vet hvordan de nye catalyst driverne er i halo. Jeg bruker versjon 3.4. Kan det være årsaken? Fungerer greit ellers.

Lenke til kommentar

Jeg har hørt rykter om at de nye Catalyst driverne faktisk hjelper en god del for noen, rundt 10FPS...

En ting til...å påstå at spillet går silkeglatt på Xbox er bare dumt. At spillet går litt flisete på Xbox er et velkjent faktum, jeg har til og med opplevd det selv.

Lenke til kommentar
På pc er det ikke noe annet enn positivt å runde det et par ganger til, men som sagt multiplayer delen er noe av det beste jeg har testa. :yes:

Multiplayer delen på Halo PC vil jeg anbefale å styre unna, noe så banalt dårlig har jeg ikke sett på lenge... Det er bare rot av granater, raketter, sniperrifler, biler som kjører over deg og teamkills.... Fantes ikke spor av morsomt heller...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...