Plomma2 Skrevet 23. september 2003 Del Skrevet 23. september 2003 Halo ser konge ut! ville dere anbefale det til pc? Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 23. september 2003 Del Skrevet 23. september 2003 Ja. Det er konge på X-Box, og enda bedre blir det nok med mus/tastatur kombo, synd at co-op ikke er med dog. Lenke til kommentar
TST Skrevet 23. september 2003 Del Skrevet 23. september 2003 Det er vanskelig å anbefale noe før en får testet det. Halo er nettopp ferdigutviklet på PC, og kommer i handelen 10. oktober. Vi har derimot publisert en sniktitt i dag: http://www.gamer.no/art.php?artikkelid=2233 Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 23. september 2003 Del Skrevet 23. september 2003 halo er ganske kjedelig i single player uten en kompis ved sin side, så det blir litt slapt på pc, men multiplayer delen høres konge ut, 16 stk og man kan bruke fly (som man ikke kunne i xbox versjonen) Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 jeg synes halo pc er drit kult både i sp og mp. et av de bedre fps jeg har prøvd.. Lenke til kommentar
xcshl Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 halo er bra til x-box.. så jeg tror det er bra på data også.... Lenke til kommentar
genesis Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 halo er sikkert bra på våre personlige maskiner, om du bare har et beist av en, da snakker jeg radeon 9800 --> også er det slikt at ikke alle føler for å nok en gang gå igjennom singleplayer modusen, iallefall ikke uten en venn ved siden av... skikkelig kjedelig Lenke til kommentar
sfRoyal Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 Gøyalt spill synes jeg, men har aldri spillt det på Xbox da.. veit ikke hvordan det er å spille gjennom alt på nytt, da jeg ikke har kommet meg igjennom 1 gang enda... Lenke til kommentar
consilium Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 halo er sikkert bra på våre personlige maskiner, om du bare har et beist av en, da snakker jeg radeon 9800 --> også er det slikt at ikke alle føler for å nok en gang gå igjennom singleplayer modusen, iallefall ikke uten en venn ved siden av... skikkelig kjedelig Neida, jeg prøvde dette spillet på mitt gamle Radeon 7500. Funker helt greit i 1024*768 i 32 bits farger, så lenge det ikke er så mange eksplosjoner eller lignende. Men så klart, man får en langt bedre opplevelse dersom man kjører spillet med et nyere kort. Lenke til kommentar
the_zombie Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 halo er sikkert bra på våre personlige maskiner, om du bare har et beist av en, da snakker jeg radeon 9800 --> også er det slikt at ikke alle føler for å nok en gang gå igjennom singleplayer modusen, iallefall ikke uten en venn ved siden av... skikkelig kjedelig Neida, jeg prøvde dette spillet på mitt gamle Radeon 7500. Funker helt greit i 1024*768 i 32 bits farger, så lenge det ikke er så mange eksplosjoner eller lignende. Men så klart, man får en langt bedre opplevelse dersom man kjører spillet med et nyere kort. setter alltis fargene til 16 bit i spill jeg, sr ikke forskjell allikevel Lenke til kommentar
Qwseyvnd Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 Hallo Se maskinen min signatur. Jeg har kommet til en romskip der skal redde en kaptein. den hakker FÆLT, LAGGER, bla bla, har jo selv en kraftig maskin. x-box lagger ALDRI :-? Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 x-box lagger ALDRI :-? JO! Lenke til kommentar
Qwseyvnd Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 Å? Hvordan? jeg merker ingenting. Syns rart i Halo der Pixel Shader 2.0 er dårlig i min FX5900, så jeg måtte bruke Pixel Shader 1.1! Så nå er alt glatt. Har rundet Halo helt til 100% Syns var får LETT! Lenke til kommentar
Vice Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 Spillet har mange gode sider men blir trukket veldig ned av mange "uendelige"brett. Virker nesten som om de bare automatisk har generert mestparten av inne-brettene. Kilometervis av uendelige korridorer er ikke det mest spennende som finnes. Hadde de lagt litt mer arbeid i level-designen hadde spillet vært mye bedre. På den positive siden, til tross for sin ensformighet, så er det heldigvis ikke så vanskelig å finne frem. Det er stortsett bare én vei å gå og det er til og med "piler" på gulvet som veileder deg i riktig retning. Ble også litt skuffet over at våpenarsenalet var så lite, med liten variasjon. Kjøretøyer kan dog benyttes og det er et stort pluss. Men alt i alt, Halo er ingen "Killerapp" på PC, slik det kanskje er/var på Xbox. Lenke til kommentar
slash Skrevet 11. oktober 2003 Del Skrevet 11. oktober 2003 Absolutt verdt pengene. Og om alle disse påstandene om at halo hakker på pc: jeg har en gf4 4200, xp2000, og 512 ram. kjørte i 1024x768 32bit farger, og fsaa. hakket ikke det grann. virker som om det er radeon som sliter. husker dere siste brettet på halo? Sammenligner dere det på xbox og pc ser dere så stor forskjell at det er rett og slett overraskende. jeg er overbevist; halo til pc var verdt ventetiden! Lenke til kommentar
mad2003 Skrevet 11. oktober 2003 Del Skrevet 11. oktober 2003 Halo lagger ikke på XBOX jeg har spillt HALO på xbox i et år nå så ****** om jg gidder å KJØPE det til PC da azz Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 11. oktober 2003 Del Skrevet 11. oktober 2003 Absolutt verdt pengene. Og om alle disse påstandene om at halo hakker på pc: jeg har en gf4 4200, xp2000, og 512 ram. kjørte i 1024x768 32bit farger, og fsaa. hakket ikke det grann. virker som om det er radeon som sliter. husker dere siste brettet på halo? Sammenligner dere det på xbox og pc ser dere så stor forskjell at det er rett og slett overraskende. jeg er overbevist; halo til pc var verdt ventetiden! ikke så mange som snakker om hakking vi snakker om at det går dårlig. Under 50-60fps på de innstillingene er ikke akseptabelt for et spill med slik middelmådig grafikk og for ikke å snakke om multiplayer... og du kjører direct x 8 pathen... Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 11. oktober 2003 Del Skrevet 11. oktober 2003 Min mening, Halo er helt greit, en middelmådig FPS rett og slett (ihvertfall etter pc-standard), det går helt greit, men krever overraskende dårlig til å ha såpass middelmådig grafikk. Kan jo såklart kjøre xbox-oppløsning men (640) . Men det går helt greit på en ti4200 med 1024 og bra innstillinger. Jeg hadde ikke giddet om du ikke har prøvd nesten alt av FPS fra før, finnes plenty av bedre alternativer på markedet (nolf2 feks). AtW Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 11. oktober 2003 Del Skrevet 11. oktober 2003 Halo kjører knirkefritt på min maskin xp2400 @ 2,2ghz R9700np 512ddr Og til de som klager på co-op. Spill det på X-box da vel. De har samme single player på data som på x-box, det er selvfølgelig fordi Halo Pc er først og fremst eit online spill. PS: Kan ikkje samenligne dette med nofl2 synest eg... Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 11. oktober 2003 Del Skrevet 11. oktober 2003 Vil faktisk påstå at Nolf2 er et par hakk bedre enn Halo. Halo hadde vært knakende bra (på PC) for et par år siden, men nå er det forbigått av en hel del andre spill, både når det gjelder grafikk og gameplay (trenger jeg å nevne de irriterende korridor- og library-levelene?). Mnei, Halo har hatt sin storhetstid. Det var for halvannet år siden, på X-Box, med en kamerat i sofaen. Det er underholdende nok på PC, men ingenting å gispe og oje etter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå