StorSlemUlv Skrevet 30. mai 2013 Del Skrevet 30. mai 2013 Jeg er lei av å drasse med meg 2 six pack med øl hver gang jeg skal på fest, så vil prøve noe som kanskje er litt lettere å drasse med seg. Noen som har noen forslag til god rose vin eller hvit vin? Kom gjerne med forslag til sprit som kan fåes kjøpt når du er 18 år. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 30. mai 2013 Del Skrevet 30. mai 2013 Du kan vurdere bedre øl. 1 Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 30. mai 2013 Del Skrevet 30. mai 2013 Hva er billig? Personlig drikker jeg stort sett bare rød vin når jeg drikker vin, men har vel noen hvite gode flasker stående også. Lenke til kommentar
Korporal Kranium Skrevet 30. mai 2013 Del Skrevet 30. mai 2013 Som regel stikker jeg bare hue innom polet, finner noe til < 150 spenn og tar den Når det kommer til vin, skal det litt erfaring til før du blir kjenner nok til at det er verdt bryet å være kresen føler jeg ^^ spør en venninne når du skal på polet feks. Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 31. mai 2013 Del Skrevet 31. mai 2013 Du kan vurdere bedre øl. To-tre flasker imperial stout erstatter forholdsvis greit et par sixpacks med Tuborg. 1 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 31. mai 2013 Del Skrevet 31. mai 2013 Tysk hvitvin er godt. Liker schmetterling (SOMMERFUGL PÅ FLASKA! SÅ FIIIN!), dr loosen og black tower. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 31. mai 2013 Del Skrevet 31. mai 2013 Bruk de ansatte på polet. Forklar hva slags vin du liker og hvilken prisklasse, så hjelper de deg med å finne noe som kan passe. Vinmonopolet har veldig flinke ansatte, så ingen grunn til å ikke benytte dem. 1 Lenke til kommentar
Hugo_Hardnuts Skrevet 31. mai 2013 Del Skrevet 31. mai 2013 Pleier å drikke denne når det er hvitvin som står på menyen. Problemet med chablis er at når du først har fått smaken på det, er det vanskelig å gå tilbake til noe annet. http://www.vinmonopolet.no/vareutvalg/hvitvin/frankrike/louis-moreau-chablis-20102011/sku-3298001 Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 31. mai 2013 Del Skrevet 31. mai 2013 Hvorfor ikke rødvin? Falling Feather er helt utrolig god. Lenke til kommentar
Xmir Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Finn deg en av typen soave. Veldig lettdrikkelig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå