Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Bare jeg som er teit?

Anbefalte innlegg

Ok, ble en liten krangel med madammen her forrige uke...

Litt bakgrunnshistorie. Jeg har en relativt stor vennegjeng som jeg har mye moro med, blandet klientell med selvsagt endel jeg har mye mer kontakt med enn andre.

Så får man seg dame og hun får selvsagt være med på fester i ny og ne. Brått nå ville hun dra til en del av de i gjengen som er meg nærmest for å feste, uten meg fordi jeg ikke kunne (siden jeg hadde jobb dagen etter)...

Jeg sa at jeg skulle ikke nekte henne noen ting men synes ikke helt om det og da blir det jo selvfølgelig leven... Ble jo selvsagt masse spørsmål om hvorfor og hvisatterdersom...

Er et par ting som bekymrer meg, ene er jo selv om jeg stoler på henne er en stor del av gjengen mer bekjente som bryr seg lite om hvem som er damen til noen og kjører på uansett. Det er også en stor del PUA folk der.

For det andre tenker jeg også litt på dersom det skulle bli slutt engang, hva gjør man da? Fortsetter man og henge med samme vennegjeng?

Hva synes dere i en slik situasjon? Slipper dere damen/typen helt inn og lar personen feste og henge med dine venner så mye hun orker uten deg tilstedet? Er det bare jeg som er teit her? Burde jeg gi faen og bare la henne henge med min vennegjeng uten meg? Anonym poster: c6e758280c7e506701a0781d4df6766c

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du får bruke dette som en test. Er bare bra at det er en haug av folk der som mulighens vil prøve seg på henne. Da ser du jo fort om hu er noe å samle på, og det er bedre at du finner ut av det nå fremfor å kaste bort flere år før hu eventuelt tøser seg bort i en annen situasjon.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Har dere en dårlig tone?

Dette virker jo veldig snodig.

Med mindre hun er interessert i vennene dine og eventuell oppmerksomhet og bekreftelse fra dem så tror jeg kanskje hun prøver å få frem et poeng kanskje. Kanskje det ligger noe bak, en dypere grunn?

Ellers så kan det jo bare hende hun ikke har noe og finne på og bare vil ha det gøy, men det er nok minst sjanse for dette.

Antageligvis er det en miks av alle de 3 hypotesene.

Hvor gammel er hun?

For å si det sånn da, hva synes du om at dama skal dra på fest med kjekke gutter som kan kødde mye og ha det gøy med henne (da er det jo fort one thing leads to another og "det bare skjedde liksom") etter dere har kranglet?

Det blir en kjip kveld for deg. Spesielt hvis du ikke får tak i henne på telefonen underveis.

Lenke til kommentar

Jeg synes forøvrig ikke du er teit. Du er jo glad i henne og vil jo beskytte og skjerme henne.

Men som en annen har sagt her i tråden så kan dette fungere som en test.

Hvis det viser seg at hun gjør noe dumt så er det jo egentlig bare det samme. Det er egentlig ganske positivt. Er nok best sånn også, slik at man får sånt søppel ut av livet så tidlig som mulig.

Lenke til kommentar

Mange faktorer som spiller inn, alder, sammensetning av gruppen, hvor lenge dere har vært sammen osv

Når er jeg langt forbi det punktet du er på, men om den situasjonen hadde kommet opp for meg for 8 år siden så hadde det vært greit for meg ettersom:

-Det er damene til kompisene mine hun hadde dratt for å være med

-Kompisene mine er greie folk, om damene ikke hadde vært der hadde jeg likevel ikke vært bekymret

-Om det hadde vært folk der som man ikke stolte på hadde jeg stolt på at kompisene holdt et øye med ting (uten at jeg trengte be dem spesifikt om det)

Sånn generelt er det vel ikke stor forskjell på om hun drar på en fest hvor du kjenner alle i forhold til en hvor du kjenner ingen? Faktisk burde hun jo være dummere om hun da skiter i eget rede.

La henne dra og be en god kompis om å holde et øye til henne.

Når det gjelder kompisgjengen så beholder du den etterpå, ihvertfall de som ikke har prøvd seg på damen din.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Dette handler kanskje like mye om at du ser på disse som først og fremst dine venner og at det er du selv som skal bestemme over deres forhold til dem? Ja, du burde "la" henne (som om det er opp til deg) henge med vennene dine. Hun trenger vel ingen anstand.

Endret av Isbilen
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...