Tweedle Skrevet 30. mai 2013 Del Skrevet 30. mai 2013 Skal selge maskinen min som ble bygget i august i fjor og lurer på hvor mye jeg kan håpe på å få for stasen. Kabinett: Corsair Obsidian 550D Midi Tower Prosessor: Intel Ivy Bridge i5-3570K @ 3,40GHZ Grafikkort: EVGA GeForce GTX 670 FTW edition Harddisker: Intel SSD @ 120GB + 2TB SATA HD Hovedkort: ASUS P8Z77-V PRO, Socket-1155 Kjøling: Corsair H100 PSU: Corsair AX850W modulær strømforsyning Minne: Corsair Vengeance DDR3 12GB RAM (3x4GB) Media: Sony DVD-RW-brenner Skjerm: BenQ 24" LCD Lenke til kommentar
Tweedle Skrevet 1. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2013 Takk, la den ut for 7,5k - så får se hvordan det går=) Lenke til kommentar
Akrapovic Skrevet 1. juni 2013 Del Skrevet 1. juni 2013 Takk, la den ut for 7,5k - så får se hvordan det går=) Dette er et ekstremt bra kjøp for prisen Lenke til kommentar
Tweedle Skrevet 2. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2013 Dette er et ekstremt bra kjøp for prisen Ja, det tenkte jeg også, men har nesten ikke fått noe respons på annonsen min. Lenke til kommentar
Akrapovic Skrevet 2. juni 2013 Del Skrevet 2. juni 2013 (endret) Ja, det tenkte jeg også, men har nesten ikke fått noe respons på annonsen min. Er ikke så veldig mange som kjøper PC fra Finn, og du vil vel få mer respons når kidsa har fått sommerpenger/sommerjobb. Jeg kan anbefale PC'en til noen, så vil du kanskje få noen tilbud snart Endret 2. juni 2013 av iFire Lenke til kommentar
Tweedle Skrevet 2. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2013 Er det eventuelt en bedre markedsplass for brukt maskin? Har også lagt ut på bruktmarkedet her på HW. Lenke til kommentar
Fiskekraft1 Skrevet 2. juni 2013 Del Skrevet 2. juni 2013 Undrer bare; hvordan skjerm er det? Ble veldig interessert, om skjermen er bra. Lenke til kommentar
Tweedle Skrevet 2. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2013 (endret) Undrer bare; hvordan skjerm er det? Ble veldig interessert, om skjermen er bra. Selger i utgangspunktet med en BenQ-skjerm (G2412HD), men kan være villig til å skille meg fra Dell-skjermen med IPS-panel. Endret 2. juni 2013 av Tweedle Lenke til kommentar
Fiskekraft1 Skrevet 2. juni 2013 Del Skrevet 2. juni 2013 Selger i utgangspunktet med en subpar BenQ-skjerm, men kan være villig til å skille meg fra Dell-skjermen med IPS-panel. Tenker mest på modellnummer, har et par ting som jeg skal ha på skjermen. Lenke til kommentar
Fiskekraft1 Skrevet 2. juni 2013 Del Skrevet 2. juni 2013 (endret) Ah, og med BenQen? Dell'n hadde alt for høy responstid for mitt bruk. Endret 2. juni 2013 av LizardBuchter Lenke til kommentar
Tweedle Skrevet 2. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2013 Ja, skjønner. Hadde de samme tankene før jeg kjøpte den, men hadde ikke noe problemer i hverken Starcraft eller FPS-spill. BenQ-skjermen: G2412HD med 5 ms responstid. Lenke til kommentar
Fiskekraft1 Skrevet 2. juni 2013 Del Skrevet 2. juni 2013 (endret) Er bedre, den skjermen. Er du villig til å selge uten skjerm, eller vil du helst selge med skjerm også? Edit: Kanskje vi heller burde ta dette på PM? Endret 2. juni 2013 av LizardBuchter Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 2. juni 2013 Del Skrevet 2. juni 2013 Utrolig at ingen har bydd på den. Det er et knallkjøp. 2 Lenke til kommentar
Tweedle Skrevet 2. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2013 Ja, syns det er rart. Føler ikke at jeg kan gå noe lavere nå. Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 2. juni 2013 Del Skrevet 2. juni 2013 Ja, syns det er rart. Føler ikke at jeg kan gå noe lavere nå. Jeg syntes også at det er rart, men det beste tipset jeg kan gi deg er:TTT = Ting tar tid Lenke til kommentar
Tweedle Skrevet 2. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2013 He he, ja. Kanskje det hjelper når feriepengene kommer. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 2. juni 2013 Del Skrevet 2. juni 2013 Ja, syns det er rart. Føler ikke at jeg kan gå noe lavere nå. Ville heller satt prisen opp enn ned på denne her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå