Gå til innhold

Sony Acro S, mulig å fjerne operatørlås via flashing?

Anbefalte innlegg

Hei, en venn av meg gjorde ei tabbe..

Han kjøpte seg Telenor låst Acro S, også har han onecall abb..

Han mente det ville fungere, siden onecall bruker telenor sitt nett.. men det sier seg vel nesten selv at det ikke har noe å si :p hehe..

Men det jeg da lurer på, er om det er mulig å låse opp denne ved å f.eks flashe den med ny/annen software??

Ellers tror jeg han var smart nok til å kjøpe den i butikk, så retur er vel kanskje en mulighet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ellers tror jeg han var smart nok til å kjøpe den i butikk, så retur er vel kanskje en mulighet.

Hadde han kjøpt den på en nettbutikk så hadde han hatt 2 ukers returrett så framt han ikke har tatt telefonen i bruk som sin egen. Hvis han har kjøpt den i en "vanlig" butikk så kan butikken nekte retur.

Lenke til kommentar

Mener han nevnte han skulle kjøpe på elkjøp, og da er det 30 dagers returrett, og da tar dem det vel imot om det er brukt også, mener jeg å huske :)

Men har ikke snakka mer med han, så jeg vet ikke om han kjøpte der, eller evt har kjøpt en brukt telefon.

Lenke til kommentar

og da er det 30 dagers returrett, og da tar dem det vel imot om det er brukt også, mener jeg å huske :)

Det stemmer ikke.

Elkjøps garantier

Prøv produktet i 30 dager – pengene igjen!

Hos oss har du alltid åpent kjøp i 30 dager. I «åpent kjøp» hos Elkjøp ligger det at du får prøve produktet hjemme, og likevel kunne returnere det om du ikke er fornøyd. Du får selvsagt pengene tilbake. Varene du ønsker å returnere må være komplette og fortsatt i god stand.

Vi har ingen prisgaranti i Elkjøp, men med 30 dager åpent kjøp kan du komme tilbake med varen om du finner den billigere noe annet sted.

Unntakene fra denne returretten er mobiltelefoner og varer solgt med abonnement. Spill, film og programvare må ha ubrutt emballasje for å kunne byttes.

Kilde: http://www.elkjop.no...unde-hos-elkjop

Men for all del det skader ikke å høre med de.

Endret av Flodec
Lenke til kommentar

Snakket med han tidligere idag, og han hadde fått returnert den :)

Nå vurderer han å heller kjøpe en Samsung xcover 2, han liker egentlig ikke samsung så veldig godt, men etter å ha sett noen torturtester på youtube, så fant han ut at den var verdt å prøve :)

Han jobber som rørlegger, så derfor vil han ha en vanntett telefon, og som helst tåler en del juling :)

Fant en video på youtube, telefonen lå lenge under vann og spilte av film, ble fryst ned, kjørt over, sluppet fra 1,5 og 4 meters høyde, en tur i sementblanderen og til slutt vaskemaskina.

Fall fra 4 meter, gjorde at at sidedeksel løsnet, men det var bare å dytte det på plass igjen, en tur i vaskemaskina gjorde at glasset i skjermen sprakk, men ellers fungerte den like fin, selve lcd og touch delen overlevde :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...