tomsi42 Skrevet 31. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2013 Jeg tror bare vi kan sette fra oss en bil og to midt oppe på broen der uten noen problemer... Det tror jeg også Skal prøve å få hengt meg på :-) Fine saker - "the more the merrier" som tweed-folket pleier å si. Lenke til kommentar
Fredrik27 Skrevet 1. juni 2013 Del Skrevet 1. juni 2013 Nå er jeg hvertfall klar for i kveld... Vi får håpe på fine skyer, det er vel meldt litt regn og sol om hverandre på ettermiddagen, så da er vel sjansen der. Jeg tenker det kan være fint å stille seg opp på motsatt side av kalvøya, dvs. på Kjørbo-siden.. Noen andre som har noen tanker om kveldens rute? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 1. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2013 Det kunne vært morsomt å prøve seg på Kjørbo-siden, har ikke vært der selv enda. Jeg har ikke tenkt så veldig nøye over kveldens ute; synes det kan være noe som blir til underveis. Mne det er vel greit å starte i Sandvika (Kalvøya/Kjørbo) og så prøve et par av E-18 overgangene når mørket senker seg? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 1. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2013 Takk for et hyggelig treff. Jeg har laget bildetråd for oss. Lenke til kommentar
Rowdy Skrevet 1. juni 2013 Del Skrevet 1. juni 2013 Dette blir spennende å se bilder fra Regner med at dere har hatt det moro. Spørs hvor mange bilder som blir lagt ut i kveld Lenke til kommentar
Fredrik27 Skrevet 2. juni 2013 Del Skrevet 2. juni 2013 Takk for et hyggelig treff i går! Morsomt å treffe andre fotointeresserte Lenke til kommentar
JapanIngrid Skrevet 2. juni 2013 Del Skrevet 2. juni 2013 Jeg rakk dessverre ikke, men så dere stod på broen over Slependen/Sandvika da jeg kjørte forbi der kl 22.30 Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 2. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2013 Jeg rakk dessverre ikke, men så dere stod på broen over Slependen/Sandvika da jeg kjørte forbi der kl 22.30 Det var kanskje du som tutet da? Lenke til kommentar
Anew Skrevet 9. juni 2013 Del Skrevet 9. juni 2013 Bugger! Denne hadde jeg hengt meg på - om jeg hadde visst om den, og det ikke hadde vært på bursdagen min. Gi meg beskjed om dere finner på noe sånt igjen 'a!? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå