batxi Skrevet 30. mai 2013 Del Skrevet 30. mai 2013 (endret) Hvilke av disse storbyene i Europa ville du ha reist til? Endret 30. mai 2013 av batxi Lenke til kommentar
mandela Skrevet 30. mai 2013 Del Skrevet 30. mai 2013 Størrelsen på disse byene varierer veldig, ville knapt kalt Nice en storby, men en by som er et perfekt utgangspunkt for å oppleve Provence. Lenke til kommentar
Unquale Skrevet 30. mai 2013 Del Skrevet 30. mai 2013 Var i Barcelona i fjor og drar dit definitivt igjen hvis jeg får muligheten. En utrolig stor og fantastisk by hvor jeg ikke fikk tid til å se alt jeg hadde tenkt meg Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 30. mai 2013 Del Skrevet 30. mai 2013 Ettersom jeg har vært ofte i London hadde jeg nok selv valgt Paris fremfor noen av de andre alternativene her. Ikke fordi jeg ikke tror Barcelona er fint, jeg har lyst til å dra dit en gang og, men rett og slett fordi Paris er Paris. Selv om det i dag antakeligvis er en stor turistfelle, noe mange steder har en tendens til å være, er det fortsatt massevis av historie ved stedet. Om du ikke har vært i London, dog: London. Ellers synes jeg det er litt rart at du ikke har lagt til noen informasjon om hva slags bakgrunn vi skal stemme på, med mindre du ikke har noe formål med pollen utover å se hvor folk flest helst vil dra. Lenke til kommentar
Gendarmerie Skrevet 31. mai 2013 Del Skrevet 31. mai 2013 Av disse, helt klart Barcelona. Men som posteren over skriver, vanskelig å vite hva du er på utkikk etter. Selv ville jeg foreslå Wien, Budapest og Sarajevo, selv om sistnevnte ikke er en storby. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 31. mai 2013 Del Skrevet 31. mai 2013 Har vært flere ganger innom alle disse så selv ville jeg valgt en annen by i Europa jeg enda ikke har besøkt, for eksempel Cagliari eller Ljubljana. Om jeg skal tipse noen om hvilken av de 4 de burde dra til ville jeg spurt nærmere om interesser. Lenke til kommentar
Stabaek_fan Skrevet 2. juni 2013 Del Skrevet 2. juni 2013 Av nevnte byer helt klart London. Elsker London, har vært i Paris en gang, frister ikke til gjetagelse. Greit å ha vært der og sett de mest kjente severdighetene. Men det har jeg nå da en gang gjort. Og byen frister ikke til gjentagelse. Lenke til kommentar
batxi Skrevet 2. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2013 Bestilt meg reise til Barcelona i Juli Lenke til kommentar
thethirstytraveler Skrevet 2. juni 2013 Del Skrevet 2. juni 2013 Av nevnte byer, tja.. kjedlige sådan. Tror jeg ville reist til Barcelona. Her er 4 byer som er rå, Dublin, Skopje, Kiev og Wilhelmshaven på vestkysten av Tyskland.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå