kwah Skrevet 30. mai 2013 Del Skrevet 30. mai 2013 Hei jeg tenkte å lage en tråd for de som har kommet opp i skriftlig eksamen i Visuell kultur og samfunn sånn at vi kan hjelpe hverandre med tips og informasjon 1 Lenke til kommentar
pernille.p Skrevet 3. juni 2013 Del Skrevet 3. juni 2013 hva er det mest sannsynlig at vi får oppgave om?? bilde, design eller arkitektur?? 1 Lenke til kommentar
noisy Skrevet 3. juni 2013 Del Skrevet 3. juni 2013 hva er det mest sannsynlig at vi får oppgave om?? bilde, design eller arkitektur?? Håper det er noe designoppgaver. Redskaper fra kjente designmerker Lenke til kommentar
pernille.p Skrevet 3. juni 2013 Del Skrevet 3. juni 2013 håper det virkelig er streetart!! skrev særemne om det og føler virkelig at jeg forstår det :DD Lenke til kommentar
noisy Skrevet 3. juni 2013 Del Skrevet 3. juni 2013 håper det virkelig er streetart!! skrev særemne om det og føler virkelig at jeg forstår det :DD Håper det ikke blir streetart, ahh. Føler ikke jeg behersker det helt. Lenke til kommentar
noisy Skrevet 3. juni 2013 Del Skrevet 3. juni 2013 Hei jeg tenkte å lage en tråd for de som har kommet opp i skriftlig eksamen i Visuell kultur og samfunn sånn at vi kan hjelpe hverandre med tips og informasjon Noen tips du kan gi oss? Lenke til kommentar
kwah Skrevet 3. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2013 muligens analyse og sammenligning av to malerier fra to ulike perioder Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå