knegg Skrevet 30. mai 2013 Del Skrevet 30. mai 2013 Hei alle. Eg tok idag å slette vekk mods på datafiles eg ikkje ville ha lenger, første gong eg starte skyrim hadde eg gløymt av å aktivere dawguard. Avslutta skyrim, aktiverte dawguard starte opp spelet igjen og har no møst alt av progress i dawguard DLC'n Vart møtt av ein guard som fortalte om dawnguard reforma seg og fikk starter questen... Va kommet bra lång og allting. Korleis får eg tilbake min progress? har savegames lokalt på maskina om det er eit spørsmål. Takker for alle tips og hjelp Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 30. mai 2013 Del Skrevet 30. mai 2013 Hmmm, skulle tro det skulle funke å aktivere Dawnguard for så å loade ett savegame ifra før du sletta mods Lenke til kommentar
Korporal Kranium Skrevet 30. mai 2013 Del Skrevet 30. mai 2013 Det er nok mest sannsynlig fordi savegamen er avhengig av noe du har deaktivert, ikke alltid du kan fortsette å spille når du fjerner mye stuff fra spillet ^^ Har hatt samme problemet i Fallout, og regner med at det er relativt likt siden det er samme utgiver, og mod tools er like prøv å sakte men sikkert aktiver ting du deaktiverte Lenke til kommentar
knegg Skrevet 30. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2013 Har no berre savegames for idag, trykke alltid F5 for quicsaving. Har prøvd litt no det dåkke seier men får forsatt berre start questen Lenke til kommentar
knegg Skrevet 30. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2013 Fikk ikkje fiksa det. Får ikkje set stage til lång uti dawguard main quest for å komme seg frammover da? jukse seg frammover i progressen Lenke til kommentar
knegg Skrevet 31. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2013 Gjer ein f%#! i dawnguard, men her er det eg vil få fiksa: Hadde miranda som companion under dawnguard spelinga, dawnguard klikka og slutta fungere. Ho står endå som min companion og eg får ikkje Lydia til å komme med meg. Eg vil ha companion med meg for å kunne spele, syns det er ein stor del av gameplayet. Prøvd å vente 48 tima, fungerte ikkje. Andre tips til å skaffe meg Lydia tilbake? Lenke til kommentar
knegg Skrevet 3. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2013 Finst det quest som gjere at nåverandes companion må resie og eg får ein anna companion linka opp til nye questen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå