Cooky Skrevet 30. mai 2013 Del Skrevet 30. mai 2013 Jeg har noen youtube- klipp på maks 5min, og ønsker å få disse lastet ned, for så å publisere de på facebook. - Hvilket program eller nettjeneste vil dere personlig anbefale til dette formålet med tanke på best bilde og lydkvalitet, og at klippet blir fortest mulig lastet ned? Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 30. mai 2013 Del Skrevet 30. mai 2013 Det er da mye enklere å bare linke til youtube i facebook? 1 Lenke til kommentar
TMB Skrevet 30. mai 2013 Del Skrevet 30. mai 2013 Jeg har noen youtube- klipp på maks 5min, og ønsker å få disse lastet ned, for så å publisere de på facebook. - Hvilket program eller nettjeneste vil dere personlig anbefale til dette formålet med tanke på best bilde og lydkvalitet, og at klippet blir fortest mulig lastet ned? Songr 1 Lenke til kommentar
awesnes Skrevet 30. mai 2013 Del Skrevet 30. mai 2013 Easy Youtube video downloader - utvidelsen i Firefox. Lenke til kommentar
Korporal Kranium Skrevet 30. mai 2013 Del Skrevet 30. mai 2013 Er også et program som heter MediaHuman, da trenger du ikke firefox Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 30. mai 2013 Del Skrevet 30. mai 2013 Hvis du skal hore etter likes ved å poste andre sine youtube videoer klikker jeg. Hvis du skal vise fram videoen så link til den. Ikke stjel andre sitt .. 3 Lenke til kommentar
chilin Skrevet 30. mai 2013 Del Skrevet 30. mai 2013 Som Gurre sier, så håper jeg virkelig ikke du kommer til å laste ned andres videoer fra youtube for å poste dem på din egen facebook gruppe for å få likes. Uansett, er det dine klipp så har youtube faktisk en egen knapp ved siden av videoen din, der du kan laste ned youtube videoen din. Så youtube gjør dette for deg. Utenom det: www.savevid.com Og please ikke nedlaste andre sine videoer. Det er virkelig drittsekk gjort om det gjøres ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå