JohnMartin Skrevet 30. mai 2013 Del Skrevet 30. mai 2013 På jakt etter en telefon til å erstatte min gode gamle Sensation. Siste året har jeg brukt custom ROM og vært fornøyd med raske oppdateringer og nye funksjoner, men vil nå ha en ny, med bedre hardware. Har egentlig litt lyst på en Nexus telefon, sånn at man alltid raskt får seneste oppdatering, men begynner ikke Nexus 4 og bli "gammel"? Kommer vel ikke noe Nexus 5 med det første, siden S4 Google Edition kommer, men igjen, så kommer vel ikke den til Norge? HTC One og S4 er jo også et alternativ, men da tar det vel måneder før man får android oppdateringer. Noe jeg ser på som negativt. Noen som vet hvordan støtten og utvalget på Custom ROM er for S4 og One? Ser man på hardware, så hadde jo S4 eller One vært høyest på ønskelisten.. Noen innspill eller forslag? Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 30. mai 2013 Del Skrevet 30. mai 2013 Stor android til avansert bruker = Note II 1 Lenke til kommentar
agnard Skrevet 30. mai 2013 Del Skrevet 30. mai 2013 (endret) Oppo find 5? De støtter utvikling av cm og pa osv på hjemmeside og solgte en telefon til halv pris til en kernelutvikler for at han skal utvikle for telefonen (les xda forumet). oppdateringer offisielt hver 14. Dag også:-D er vistnokk litt som gjenstår før telefonen er 100% på stock firmware dessverre, slikt som dårlig kamera app,men det spiller ingen rolle om du uansett skal legge inn cm;-) http://oppostyle.com Edit. Event en xperia z kanskje? Etter det jeg har hørt er ikke sony så vanskelig å legge inn custom rom på. Men les litt på xda før du kjøper telefon hvis custom rom er viktig for deg, og se på utvalget av custom roms;-) Endret 30. mai 2013 av agnard Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 30. mai 2013 Del Skrevet 30. mai 2013 Nexus 4 er fortsatt en knallgod telefon tross alderen. Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 30. mai 2013 Del Skrevet 30. mai 2013 Må vel bli en Note 2 om du vil ha stor og avansert telefon? Lenke til kommentar
Slai Skrevet 30. mai 2013 Del Skrevet 30. mai 2013 Vil tro s4 får mye godt enklere når google ed kommer, og samme med htc One. Jeg ville gått rett for note2/s4/htcone selv, da de er store greier som utviklerne blir å lage ting for, samt at google ed kommer av one og s4. Lenke til kommentar
SLi Skrevet 30. mai 2013 Del Skrevet 30. mai 2013 (endret) Jeg gikk rett fra Sensation til One selv i slutten av April. To vidt forkjellige telefoner! Jeg ville sagt gå får HTC One siden jeg gikk for den (og rett fra Sensation som deg), MEN, greia er at jeg ikke driver med custom roms. Det eneste jeg kan si da er at One er veldig kjapp, men det er vel de fleste andre telefoner og.. Også har jo One utseende med seg da! http://www.littlegre...-4-vs-xperia-z/ bilde av de 4.. (NB: S3, ikke S4) Endret 30. mai 2013 av SLi Lenke til kommentar
JohnMartin Skrevet 31. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2013 Takk for alle input. Må lese litt rundt på nettet og se om man klarer å bestemme seg. Må ha meg en runde på XDA for å sjekke opp rundt HTC One. For øyeblikket så heller det mest mot den, men avhengig av hvordan XDA støtten er Lenke til kommentar
SLi Skrevet 31. mai 2013 Del Skrevet 31. mai 2013 Nå kommer jo HTC One Nexus. Du får designet til One og OS'et til Nexus Du må kanskje bestille fra USA da... Vet ikke riktig enda. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 31. mai 2013 Del Skrevet 31. mai 2013 Og det ryktes vel at det skal komme en mulighet offisielt til å legge inn stock android på sense versjonen av One. Lenke til kommentar
SLi Skrevet 31. mai 2013 Del Skrevet 31. mai 2013 (endret) Mhm, håper det kommer på S4 og.. Vet ikke helt hvorfor jeg håper det. Annet enn at jeg ikke liker TouchWiz Endret 31. mai 2013 av SLi Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 31. mai 2013 Del Skrevet 31. mai 2013 Mhm, håper det kommer på S4 og.. Vet ikke helt hvorfor jeg håper det. Annet enn at jeg ikke liker TouchWiz Er vel bare å installere en anneln launcher fra market? Lenke til kommentar
SLi Skrevet 31. mai 2013 Del Skrevet 31. mai 2013 Jeg har ikke S4 uansett, har One med Sense, beste telefonen noen gang Jeg har ikke testet mange launchers.. men føler at de bare er iveien og "fake"... usikker på hvordan jeg skal si det.. Det føles ikke riktig Lenke til kommentar
Slai Skrevet 31. mai 2013 Del Skrevet 31. mai 2013 Snodig. Brukt mange launchers selv, føles like solid og ordentlig som stock =p Lenke til kommentar
SLi Skrevet 31. mai 2013 Del Skrevet 31. mai 2013 Jeg har ikke gitt launchers mye tid, kanskje jeg skal. Hvilken gratis launcher er best? Eller... hvilken liker DU best? Lenke til kommentar
Slai Skrevet 31. mai 2013 Del Skrevet 31. mai 2013 (endret) Brukte launcher pro mye på s2, men på android 4.2 er det apex launcher og nova launcher jeg bruker selv. Ikke store forskjellen på de syntes jeg enda, så har ingen favoritt av de to. Dette er mest for å få hjemmeskjerm som feks de man finner på mycolorscreen.com. Endret 31. mai 2013 av Slai Lenke til kommentar
Korporal Kranium Skrevet 1. juni 2013 Del Skrevet 1. juni 2013 Fornøyd med HTC one X, hadde Desire HD før den Lenke til kommentar
JohnMartin Skrevet 2. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2013 Og det ryktes vel at det skal komme en mulighet offisielt til å legge inn stock android på sense versjonen av One. Sier du det? Det hørtes jo veldig fristende ut. Kommer vel sikkert en slik mulighet via XDA, men har det vært mulighet orginalt, så hadde det jo bare vært topp. Er nok lite aktuelt å bestille telefon fra USA, og så lenge s4 og one bare skal selges igjennom google's egne kanaler, så blir det vel ikke noen av de. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 2. juni 2013 Del Skrevet 2. juni 2013 Ja det ryktes så. Vet ikke mye om det, men hvis det skjer med one er det vel stor sjanse for at det skjer med s4 og. Uansett kommer jo garantert xda-valget ikke lenge etter google ed. 1 Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 2. juni 2013 Del Skrevet 2. juni 2013 (endret) Jeg har ikke S4 uansett, har One med Sense, beste telefonen noen gang Jeg har ikke testet mange launchers.. men føler at de bare er iveien og "fake"... usikker på hvordan jeg skal si det.. Det føles ikke riktig Hadde selv samme tanker rundt det med og bytte ut launcheren tidligere, men i dag følger Apex med meg på alle telefonene mine, cleanere enn stock launcherne og flere konfigurerings muligheter, er også like stabilt som stock, og gir hvertfall meg en langt bedre brukeropplevelse. Endret 2. juni 2013 av Backpfeifengesicht Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå